Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betaalbare webhosting voor 11.2GB website en domein overzetten ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Betaalbare webhosting voor 11.2GB website en domein overzetten ?

Ik zit nu bij Vimexx (voorheen bij Versio) met een Wordpress website van 11.2GB en heb een pakket met 100GB opslag "Webhosting Belgium Plus" voor €70,68 (12 x €5.89) en domeinnaam
    De originele prijs was € 4,49 / maand (maar nu dus verlengen tegen € 5,89 per maand)
    Met BTW is dit €85.83​ in toaal

Welke andere webhosting zou goedkoper zijn en ook goed/voldoende snel ?
    Heb wel maar weinig GB's (11.1GB) tegenover de pakketgrootte van 100GB vind ik en dit is het goedkoopste pakket.

Ik zie hier bvb Easyhost (50GB voldoende dus) slechts €2.47/maand (maar €29.64/jaar + BTW), maar das ook weer slechts voor het eerste jaar en daarna €5.99 per maand
    https://www.easyhost.be/nl/webhosting?promocode=benl099&gclid=Cj0KCQjw2eilBhC CARIsAG0Pf8s_L6NmU23hUcFeZJNaqUivC5jFTbi3AQFRvmN9u R5qdMe6Q9gSeAcaAkzNEALw_wcB

Liefst één die al meteen een lage prijs heeft en niet het jaar erop weer stijgt, ander kun je blijven switchen elk jaar zoals bij electriciteit/gsm.

Ik zie hier een vergelijking, misschien Junda ?

Zal deze nemen denk ik aan €2/maand, wel voor 3 jaar aan -40%, zal wel iets trager zijn maar zal wel lukken.

Last edited by CanonYouCan; 21 juli 2023, 22:30.

Vimexx is een erg goede maar ook grote provider.
    De prijs is wat het is.
    Je krijgt in de prijs ook de betrouwbaarheid en service.

Je kan altijd wel ergens goedkoper vinden tegen bodemprijzen. Maar de vraag is of je je wel zal verbeteren.
    Probleem met die kleine bedrijfjes die aan bodemprijzen werken is dat ze snel falliet gaan of geen service kunnen leveren.

Comment

Ik ben al bijna 15 jaar klant bij ovh.com.
      Laatste factuur was € 86.68 voor 3 jaar domein, website met SQL ed (plan heet nu "gold").
      Nooit één moment offline geweest.

Comment

OVH is idd ook erg goed. Zeer groot bedrijf ook trouwens.

Comment

Ik heb (dacht ik) 25GB, maar dat blijkt voor TS ruim voldoende te zijn, hij betaalt veel te veel nu.

Comment

Kijk ook hier even.
            DE plaats waar alles samen komt.

Comment

Zakelijk lange periode mijn site en mail verkeer via combell.com gehad. Eigenlijk nooit geen problemen mee ondervonden.

Privaat heel recent domein naam + Webhosting bij Cloud.Io. Had technisch probleempje en via de NL helpdesk telefonisch onmiddellijk geholpen.
              Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Heb net OVH gekozen, kostte €31.80 ipv de €85.83 die ik nu zou betalen bij Vimexx bij verlenging.
                Komt ongeveer op hetzelfde neer als die Junda.nl die ik eerst in gedacht had, maar moet dan geen 3 jaar in 1x betalen en zekerheid van de firma.

Heb de transfercode van mijn domein doorgegeven en de automatische overzet zal nu gebeuren, de email is al overgezet staat er.
                Mijn domein is nu overgezet (als ik Whois bekijk staat mijn domein wel al te Gravelines bij OVH)

Ik zie precies geen verhuisservice info op de OVH website.
                Ik herinner mij dat Vimexx wel een gratis verhuisservice had vd website zelf ook.

Er zijn backup programma's om je website terug te zetten, maar werkt dit wel goed ?
                Heb nu een backup op mijn google drive gezet met 'updraft', eens geprobeerd terug te zetten, maar kreeg al foutmelding op het einde en alles weer gewist.

Kan ik allles via FTP manueel overzetten ook en werkt mijn website dan ook terug ?
                Je moet een index.php bestandje nog aanpassen zeker ?

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                OVH is idd ook erg goed. Zeer groot bedrijf ook trouwens.
                Last edited by CanonYouCan; 2 augustus 2023, 12:24.

Comment

Working...
                X