Nu heb ik een love pack bij orange van €69 (inclusief 3GB+belminuten van €12 voor €10 in de pack).
Maar voor zo'n grote provider bieden ze te weinig mobiele data aan vind ik en verbinding niet altijd goed.
Binnenkort zit ik bij Youphone (beste proximus netwerk), daar bieden ze 10GB+250min voor €10 dus de moeite.
Ik weet wel dat ik nu een lovepack korting heb van pakweg €5, maar 10GB is toch comfortabeler. Heb al eens over mijn data gezeten bij orange en bijna 70 eur moeten bijbetalen.
Internet kun je wel bij velen apart nemen, maar TV niet. Ik zag bij Youphone en Mobile Vikings ook snelle en zelfs fiber voor €40 per maand maar internet only.
-Maar heb dus ook TV nodig, zijn er nog interessante voor TV+Internet samen?
Twijfel nog tussen orange decoder houden (gebruiksgemak) of €10 goedkoper TV lite swipen zoals mijn vriendin al jaren heeft.
Nu heb ik in mijn love pack :
Snel internet
Comfort voor het hele gezin, inclusief Internet Boost optie (15 €/maand)
400 Mbps downloadsnelheid, 20 of 40 Mbps uploadsnelheid
-Zou het standaard internet hieronder voldoende snel zijn voor een spelleke Fortnite met 2 bvb (downloaden doe ik zelden)
Internet standaard
Ideaal voor het dagelijks gebruik
150 Mbps downloadsnelheid, 15 Mbps uploadsnelheid
Maar voor zo'n grote provider bieden ze te weinig mobiele data aan vind ik en verbinding niet altijd goed.
Binnenkort zit ik bij Youphone (beste proximus netwerk), daar bieden ze 10GB+250min voor €10 dus de moeite.
Ik weet wel dat ik nu een lovepack korting heb van pakweg €5, maar 10GB is toch comfortabeler. Heb al eens over mijn data gezeten bij orange en bijna 70 eur moeten bijbetalen.
Internet kun je wel bij velen apart nemen, maar TV niet. Ik zag bij Youphone en Mobile Vikings ook snelle en zelfs fiber voor €40 per maand maar internet only.
-Maar heb dus ook TV nodig, zijn er nog interessante voor TV+Internet samen?
Twijfel nog tussen orange decoder houden (gebruiksgemak) of €10 goedkoper TV lite swipen zoals mijn vriendin al jaren heeft.
Nu heb ik in mijn love pack :
Snel internet
Comfort voor het hele gezin, inclusief Internet Boost optie (15 €/maand)
400 Mbps downloadsnelheid, 20 of 40 Mbps uploadsnelheid
-Zou het standaard internet hieronder voldoende snel zijn voor een spelleke Fortnite met 2 bvb (downloaden doe ik zelden)
Internet standaard
Ideaal voor het dagelijks gebruik
150 Mbps downloadsnelheid, 15 Mbps uploadsnelheid
Comment