Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lap weer eens staking bij de post.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lap weer eens staking bij de post.

Da’s nu elke keer als ik echt iets op tijd moet hebben dat er vertraging is.
    Nu iets besteld voor een verjaardag, eerst verstuurt de winkel het te laat maar nog net op tijd om te kunnen leveren.
    Maar nu weer staking bij de post.
    Volgens mij doen ze dat met opzet, grrrr.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Da’s nu elke keer als ik echt iets op tijd moet hebben dat er vertraging is.
    Nu iets besteld voor een verjaardag, eerst verstuurt de winkel het te laat maar nog net op tijd om te kunnen leveren.
    Maar nu weer staking bij de post.
    Volgens mij doen ze dat met opzet, grrrr.
    Hier komt alles netjes toe. Gelukkig moet het meeste van mijn bestelde zaken Brussel/Wallonië niet passeren, want in Vlaanderen staken ze niet .
    De laatste week waarschijnlijk ongeveer 8 pakjes ontvangen. Ben nog in blijde verwachting het laatste, ééntje van Amazon, maar dat komt uit Duitsland... dus waarschijnlijk via Brussel... maar ik wacht er niet echt op, dus ook dat niet echt een probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht

Hier komt alles netjes toe.
      Hier normaal ook hoor, enkel als het belang heeft om het tijdig te hebben dan is er ergens een vertraging.
      Net zoals er altijd iets is op de baan wanneer men ergens op tijd moet komen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Over de Post kan ik hier ook niet klagen, ik wacht nog wel op een pakje van Aliexpress dat volgens de tracking al sinds 13 mei bij de Douane ligt met deze melding: "Levering vertraagd. We proberen het zo snel mogelijk te leveren"
        Daar kan de Post niets aan doen, waarom dat pakje zo lang bij de douane moet blijven liggen, dat weet ik niet, ondertussen zijn er nog een paar andere pakjes zonder vertraging gepasseerd. (volgens de besteldetails is de BTW inclusief, daar ligt het dan ook niet aan)
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Yep, hier ook, al 2 dagen bericht dat ze vandaag mijn pakje niet kunnen leveren.
          Misschien vandaag,…

Dat heb je met die (semi-) overheidsbedrijven, bij het minste staken ze en dan zijn ze verwonderd dat meer en meer wordt overgenomen door private ondernemingen. Laten we maar beginnen met bet krantencontract af te schaffen.

Peter

Comment

Ja, lap, ik heb het ook zitten denk ik. Juist de melding gekregen van Bpost dat mijn pakje van Amazon DE door hen zal geleverd worden. Wanneer ik op hun app kijk zie ik ook in een mooi blauw vakje staan "Regionale staking in Brussel en Wallonië : pakjes mogelijk langer onderweg voor levering".
            Uit Duitsland komende zal het wel via Brussel moeten, dus....
            Al een geluk dat ik er niet zit op te wachten. Het is toch maar iets dat ik nodig heb bij het klussen, dus heb ik wat meer tijd vrij voor andere zaken... zoals op een forum reacties zitten tikken .

Comment

Working...
            X