Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Voilà, zie je wel dat het bij Telenet lag!
    Deze morgen werkte het gelijk een fluitje van een cent.
    Kan onmogelijk aan Telenet gelegen hebben hé als je email account wel werkte op je andere computer
    Gewoon simpele logica toch hé Luc

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #32
      Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Kan onmogelijk aan Telenet gelegen hebben hé als je email account wel werkte op je andere computer
      Gewoon simpele logica toch hé Luc

      grts
      Sieg
      Aan wat lag het dan?
      Mijn hoofdmail adres werd vlotjes aangenomen, mijn Red Falcon adres lukte niet.
      En opeens lukt het dan wel, war zit de logica dan?
      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #33
        Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Aan wat lag het dan?
        ..... war zit de logica dan?
        Computers (Windows) en logica mag je niet in dezelfde zin gebruiken hé

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #34
          Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Aan wat lag het dan?
          Mijn hoofdmail adres werd vlotjes aangenomen, mijn Red Falcon adres lukte niet.
          En opeens lukt het dan wel, war zit de logica dan?
          PC ondertussen misschien eens herstart?
          En zeker als uw andere account wel werkte en deze op een andere PC wel, dan kan het nooit bij de provider gelegen hebben.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

            Mijn titel was misschien iets misleidend maar het zit zo.
            Mijn hoofd Pc bevat drie email adressen en die werken.
            De laatst aangemaakte had ik al problemen en dat hebben ze in de Telenet winkel fijntjes opgelost.
            Mijn reserve PC heeft diezelfde adressen..
            En nu wou ik aan onze laptop twee van mijn emailadressen bijvoegen.
            Een adres ging vrij vlot, maar het tweede haperde.
            Hoeveel keer ik het heb geprobeerd weet ik niet meer, maar ik probeerde het vandaag nogmaals en in een mum van tijd stond die erop (en werkend).
            Het lag echt niet aan Windows Office maar aan Telenet.
            Morgen leggen ze de fiberkabel tot in huis, ik begin stilletjes te denken aan Proximus....................... of misschien toch een schotel en TV Vlaanderen?
            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #36
              Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Hoeveel keer ik het heb geprobeerd weet ik niet meer, maar ik probeerde het vandaag nogmaals en in een mum van tijd stond die erop (en werkend).
              Het lag echt niet aan Windows Office maar aan Telenet.
              Niet om u tegen te spreken, maar dit lag echt niet aan Telenet.
              Mogelijks heb je bij de eerste keer dat je probeerde een foutje getypt en daarna bleef het niet werken zelfs met de juiste gegevens … dat is een gekend probleem en komt wel vaker, ook bij aanloggen op WiFi bijvoorbeeld.
              Het volledig verwijderen en eens herstarten en opnieuw proberen lost het dan meestal op.
              Je mag gerust overschakelen naar een andere provider, maar ook daar zou je dergelijk probleem kunnen tegenkomen.
              Ik begrijp dat je het moeilijk wil geloven, maar toch is het zo.
              Mocht het echt aan Telenet gelegen hebben, dan zou het betreffende e-mailadres ook niet gewerkt hebben op andere PC’s.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #37
                Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                Ik kan je met een gerust geweten zeggen dat ik geen typ fout heb gemaakt.
                En aan de laptop zal het ook niet gelegen hebben.
                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #38
                  Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                  Je hoeft ook geen typfout gemaakt te hebben om dingen mis te laten lopen op een Windows pc
                  Ik vind het wat kort door de bocht om er Telenet van te beschuldigen, en al zeker omdat op andere apparaten de mail wel correct werkt.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #39
                    Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                    Je hoeft ook geen typfout gemaakt te hebben om dingen mis te laten lopen op een Windows pc
                    Ik vind het wat kort door de bocht om er Telenet van te beschuldigen, en al zeker omdat op andere apparaten de mail wel correct werkt.
                    Ik ben het beu beschuldigd te worden van een feit dat ik NIET begaan heb.
                    Salut
                    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #40
                      Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Ik ben het beu beschuldigd te worden van een feit dat ik NIET begaan heb.
                      Salut
                      Niemand beschuldigt u, iedereen geeft enkel maar aan wat het kon geweest zijn.
                      Het is anderzijds ook niet correct Telenet te beschuldigen van wat niet hun fout is.
                      Het is technisch gezien gewoon niet mogelijk dat dit probleem bij Telenet lag.
                      Op een PC kan veel fout lopen, ook soms met alles correct ingevuld.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X