Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame op mijn facebook.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Reclame op mijn facebook.

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Ik gebruik geen enkele vorm van sociale media.
    Heb niet de indruk dat ik veel mis.
    Mijn contacten met mijn naasten zijn overigens heel goed.
    Een forum is anders ook een vorm van sociale media. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Een forum is anders ook een vorm van sociale media. [emoji6]
      Juist, maar je weet wel wat ik bedoel.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Juist, maar je weet wel wat ik bedoel.
        Inderdaad [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Rare kronkels.
          ...
          BD zou zich kunnen richten op hun kerntaak waarop de VZW gestoeld is.
          Namelijk het samenbrengen van fotografen.
          Zo denk ik bv aan het geven van workshops, lezingen, uitstappen, bbq,.... waar gemakkelijk een bescheiden inkomst mee te halen is.
          Die inkomsten dan gebruiken om de hosting te betalen.
          Die hosting is trouwens helemaal niet duur. Het gaat om enkele tientallen euro PER JAAR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            BD zou zich kunnen richten op hun kerntaak waarop de VZW gestoeld is.
            Namelijk het samenbrengen van fotografen.
            Zo denk ik bv aan het geven van workshops, lezingen, uitstappen, bbq,.... waar gemakkelijk een bescheiden inkomst mee te halen is.
            Die inkomsten dan gebruiken om de hosting te betalen.
            Die hosting is trouwens helemaal niet duur. Het gaat om enkele tientallen euro PER JAAR.
            Eerder off topic.
            Euh, een forum in de lucht houden is wel iets meer dan enkel hosting hoor. En Ik vrees voor de grootte van BD je niet voldoende hebt met 10 EUro.

Maar soit.
            De insteek was in feite en blijft dat indien je diensten wil gebruiken bij feesboek ofwel je reclame aanvaardt of de neus ophaalt voor feesboek.
            Er is voor mij wel een groot verschil in aangeboden diensten.
            Zo is voor mij enkel raadplegen, lezen eerder iets dat vrij is, niet betalend. Je kijkt ook gratis naar een vitrine. De reclame die erbij hangt kan je negeren.
            Wanneer je zelf vragen wil posten, beantwoorden ... zou dit eerder enkel voor betalende leden moeten zijn.
            Nu, zelf heb ik het niet echt voor feesboek. Qua bezoekfrequentie heb ik nog veel vingers over op het einde van de week. En indien reclame dan geef ik aan dat ik die niet wens en dit zonder reden. Reden opgeven is al een trigger om andere door hen gefilterde reclame te sturen.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              ...
              De insteek was in feite en blijft dat indien je diensten wil gebruiken bij feesboek ofwel je reclame aanvaardt of de neus ophaalt voor feesboek.
              Er is voor mij wel een groot verschil in aangeboden diensten.
              ...

Ik ben het daar niet mee eens.
              Het kan prima als gratis dienst aangeboden worden.
              Bewijs is het MeWe platform dat zeer gelijkaardig werkt als facebook.
              Het is een sociaal netwerk net zoals fb.
              De manier waarop je berichten kan plaatsen etc is gelijkaardig.
              Enkel hebben zij wel een commercieel model dat slimmer is en vooral ook beter te verdedigen.

Zo zijn op MeWe alle basis diensten helemaal gratis en vrij van reklame (op 1 na).
              Ik zeg op 1 na want je krijgt af en toe een aanbieding in popup om de betalende diensten van MeWe te gebruiken.
              Klik je dit weg dan blijft alles verder reklamevrij.

Comment

Ik ben het daar niet mee eens.
                Het kan prima als gratis dienst aangeboden worden.
                Bewijs is het MeWe platform dat zeer gelijkaardig werkt als facebook.
                Het is een sociaal netwerk net zoals fb.
                De manier waarop je berichten kan plaatsen etc is gelijkaardig.
                Enkel hebben zij wel een commercieel model dat slimmer is en vooral ook beter te verdedigen.

Zo zijn op MeWe alle basis diensten helemaal gratis en vrij van reklame (op 1 na).
                Ik zeg op 1 na want je krijgt af en toe een aanbieding in popup om de betalende diensten van MeWe te gebruiken.
                Klik je dit weg dan blijft alles verder reklamevrij.
                Het is niet omdat wij vinden dat het dit of dat kan, dat de eigenaar van feeboek daar dezelfde mening over heeft. Hij is eigenaar en hij beslist de regels, niet wij. Indien morgen zou besloten worden alles dicht te doen dan is dat zijn volste recht (kijk naar Dpreview).
                Feesboek heeft geen enkele beheersverplichting naar buiten toe en oeft zich helemaal niet te verantwoorden naar de gebruiker. Dat het anders kan ? Ik heb daar geen mening over maar hoe MeWe in elkaar zit en hoe daar fondsenwerving gebeurt is hun zaak. En het is niet omdat het het vandaag op een bepaalde wijze loopt, dat er morgen geen andere spelregels door MeWe kunnen bepaald worden en ook daar heeft de buitenstaander geen inspraak op.
                er zijn in het verleden al heel wat sites die bij opstarten alles gratis aanboden en nadat een bepaalde gekendheid, bekendheid en quorum aan gebruikers, plots alles betalend wordt.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

Een ding is ook dat sociale media minstens even belangrijk geworden is als sms, telefoon, internet.
                  Is dat zo? Ik gebruik geen fb, instagram, hangout, whatsapp, tiktok... Heb niet het gevoel dat ik ook maar iets mis. Behalve een hele hoop idiote zever.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                    Is dat zo? Ik gebruik geen fb, instagram, hangout, whatsapp, tiktok... Heb niet het gevoel dat ik ook maar iets mis. Behalve een hele hoop idiote zever.
                    Met Facebook kan men vaak veel meer en sneller informatie vinden dan op andere manieren en ook veel winkels vermelden uitzonderlijke openingsuren en/of acties al sneller op Facebook dan elders.
                    Van je vrienden kan je moeilijk nog een verjaardag vergeten, tenzij ze die helemaal onzichtbaar maken.
                    De informatie dat er over uzelf op te vinden valt is grotendeels in uw eigen handen, als je heel je leven openbaar zet dan kan uiteraard iedereen dat zien.
                    Men kan ook alle meldingen afzetten, dan heeft men er ook helemaal geen last van.
                    Is het systeem perfect, neen dat zeker niet maar wat is dat wel?
                    Uiteraard is er ook zever op te vinden, maar dat heeft men evengoed op café of waar ook.
                    Op TV is er ook veel zever, toch kijken veel mensen dagelijks. [emoji6]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Behalve een hele hoop idiote zever.
                      Niet overdrijven hé. Ik gebruik FB nauwelijks, maar Whatsapp wel wat meer: ik woon in het Gentse, één zoon met kleinkinderen in Lmburg (140 km enkel...), andere zoon met kleinkinderen in Connecticut, USA, (6000 km enkel). Dan is eens "belllen met video" via Whatsapp toch niet echt "idiote zever" verkopen hoor.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Niet overdrijven hé. Ik gebruik FB nauwelijks, maar Whatsapp wel wat meer: ik woon in het Gentse, één zoon met kleinkinderen in Lmburg (140 km enkel...), andere zoon met kleinkinderen in Connecticut, USA, (6000 km enkel). Dan is eens "belllen met video" via Whatsapp toch niet echt "idiote zever" verkopen hoor.
                        Zelfs als onze kinderen op reis gaan worden regelmatig via Whatsapp berichtjes/foto's/video's uitgewisseld.
                        Ook eens videobellen met de kleinkinderen doen wij dan ook regelmatig, niets dat leuker is.
                        Om dat nu idiote zever te noemen.....
                        Ofwel heb je dan geen kinderen/kleinkinderen, ofwel zie je ze elke dag en gaan ze nooit op reis.

Comment

Working...
                        X