Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe generatie LED-Spiegels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe generatie LED-Spiegels

    Er zijn LED-spiegels met anti-condens (enkel middenstuk), digitale klok, infrarode verwarming, zelfs bluetooth speakers (weliswaar slechte kwaliteit), met led vooraan of indirect achteraan, die vanzelf aanschakelen met sensor, instelling wit licht of warmere toon, energieklasse A+++ tot.... enz

    Zijn er hier mensen met zo'n nieuwe generatie spiegel en evt aanraders qua handige specificaties of merken ?
    Een ingebouwde digitale klok is wel leuk en anti condens ook, mijn dochter heeft altijd koud, misschien dat die infrarode verwarming interessant kan zijn.
    Mijn vriendin is fan van een ronde, ik zie liever die rechthoekige van 1m20 x 60cm met afgeronde hoeken en led-licht vooraan rondom de spiegel (niet helemaal op de uiteinden), licht vooraan is toch iets klaarder dan indirect.
    Last edited by CanonYouCan; 26 april 2023, 16:41.

  • #2
    Re: Nieuwe generatie LED-Spiegels

    Ik wist tot nu toe nog niet eens dat dit bestond, ik heb het even opgezocht, zo'n spiegel ziet er wel heel mooi uit, maar daar betaal je wel een mooie prijs voor ook (en dan kan je er nog opties bij kiezen waardoor de prijs nog hoger wordt).
    Kies de rechthoekige, intelligente LED-badkamerspiegel L01 Samsung van Artforma! Uniek ontwerp ✔️ SMART-functies ✔️ LED-verlichting ✔️ Koop op artforma.nl!
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe generatie LED-Spiegels

      ja die artforma hebben hun best gedaan om bovenaan de zoekresultaten in google te komen maar zijn veel te duur, via bol en amazon en nl sites zijn er al tss de 150-200, goedkoper dan brico plan-it.
      Last edited by CanonYouCan; 26 april 2023, 22:17.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe generatie LED-Spiegels

        Bij Bol zijn er inderdaad veel goedkopere spiegels met verlichting en verwarming te vinden, 200 euro is al heel wat beter.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe generatie LED-Spiegels

          Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
          ja die artforma hebben hun best gedaan om bovenaan de zoekresultaten in google te komen maar zijn veel te duur, via bol en amazon en nl sites zijn er al tss de 150-200, goedkoper dan brico plan-it.
          Uiteraard zijn ze daar goedkoper, ze hebben ook niet al die opties en/of kwaliteit en kunnen niet samengesteld worden naar eigen zin.
          Het is als een full option BMW vergelijken met een basis Dacia.
          Een week of twee geleden stonden bijna alle spiegels met verlichting in de Brico met grote kortingen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X