Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aansteker gas als nieuwe drug ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aansteker gas als nieuwe drug ?

    Vandaag sta ik in Gent aan te schuiven aan de kassa van een warenhuis. Voor mij een jonge man die een bus aansteker gas koopt. Nadien zie ik die man buiten meermaals het gas in zijn mond spuiten ???

    Ik wist dat jongeren lachgas gebruiken maar aansteker gas ??

    En blijkbaar vond die zijn vriend dat de normaalste zaak van de wereld om dat in het openbaar aan het station te doen

    Kan het nog gekker ?

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Aansteker gas als nieuwe drug ?

    Zolang er niemand in de buurt een sigaret opsteekt zal dat nog meevallen. [emoji23]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Aansteker gas als nieuwe drug ?

      Is iemand die misschien naar VRT1 kijkt, "iedereen beroemd" het onderdeel "Gas geven"

      Nee, ja ik vrees dat het testen naar alternatieven erger en erger zal worden. We hadden vroeger de tabaksnuivers, ... ooit de lijmsnuivers, .... en nu is er zodanig veel kunstmatig spul met diverse chemicaliën in verwerkt dat er spijitg er altijd wel eentje zal gevonden worden ... En, ja het jagen op dergelijk spul is onverwoestbaar en is meer en meer epidemisch

      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Vandaag sta ik in Gent aan te schuiven aan de kassa van een warenhuis. Voor mij een jonge man die een bus aansteker gas koopt. Nadien zie ik die man buiten meermaals het gas in zijn mond spuiten ???

      Ik wist dat jongeren lachgas gebruiken maar aansteker gas ??

      En blijkbaar vond die zijn vriend dat de normaalste zaak van de wereld om dat in het openbaar aan het station te doen

      Kan het nog gekker ?

      mir
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Aansteker gas als nieuwe drug ?

        Als ik afga op het gedrag dat een deel van de bevolking vandaag de dag vertoont, kan ik enkel maar besluiten dat dit het gevolg moet zijn van minder gezonde substanties.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Aansteker gas als nieuwe drug ?

          Als ik rond me kijk zit de overgrote meerderheid van de (oudere) vrouwen aan de slaap- en kalmeermiddelen, op doktersvoorschrift. Is niet beter dan lijmsnuiven, ze zijn evenzeer verslaafd.

          Comment


          • #6
            Re: Aansteker gas als nieuwe drug ?

            Aanstekergas is butaan.
            Ze snuiven het net zoals de lijmsnuivers van vroeger maar de effecten zijn milder.
            Bijzonder gevaarlijk voor de longen wel!

            Comment


            • #7
              Re: Aansteker gas als nieuwe drug ?

              Nooit van gehoord... In feite is butaan chemisch gesproken een vrij onreactieve molecule (alleen branden kan ze wel goed).
              Buiten dat ze een toestand van hypoxie creëren kan ik me geen bijkomende effecten voorstellen.

              Comment

              Working...
              X