Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google Workspace

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Google Workspace

    Goeiedag.

    Omdat ik al jaar en dag met Google en Android heb gewerkt, wil ik daar ook mee verder doen. Ik heb er al zoveel ervaring mee en vind het aangenaam werken.

    Mijn agenda en contacten heb ik vroeger ingevoerd met als email instelling een adres zoals info@eigen domein.

    Toen ik enkele maanden geleden Google Workspace inschakelde, moest ik een adres nemen met de gmail extensie. Ik ben toen gestopt met Outlook en heb alles in Google workspace kunnen invoeren, al mijn emailadressen zijn nu in één oogopslag overzichtelijk gecatalogeerd.

    Waardoor er nu een synchronisatie probleem is, tussen enerzijds mijn Google Calender, mijn Google contacten en anderzijds mijn Google Workspace en dus mijn mails. Ik kan in Google contacten en Google calender mijn mailadres veranderen, ben dan wel bang dat ik data verlies.

    Ik heb hieromtrent Google gecontacteerd, in het Engels, krijg echter geen antwoord.

    heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

    Of kennen jullie een persoon die mij zou kunnen helpen, mag tegen vergoeding natuurlijk, niemand hoeft gratis te werken.

    Met alvast mijn dank bij voorbaat voor de geboden hulp.

    MVG

    Eugène Vloeberghen.
    BD1766BE
Working...
X