Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen Keytrade Bank ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ervaringen Keytrade Bank ?

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
    Dat is wel een domper, ik koop geregeld online, en betaal dan idd door de QR code te scannen.
    Wel gek dat zoiets evidents dan niet werkt bij Keytrade, die zichzelf toch voorstellen als een 'online' bank ?
    Je kan wel via QR code betalen ( of via een aparte soort kaartlezer)
    Enkel als je de bestelling doet via je smartphone dan krijg je niet altijd de keuze tussen het betalen via QR code of kaartlezer.
    Ik krijg die keuze wel, de dochter krijgt enkel de QR-code.
    En om de code te scannen met hetzelfde toestel als waar ze op staat is nogal moeilijk

mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Ik krijg die keuze wel, de dochter krijgt enkel de QR-code.
      En om de code te scannen met hetzelfde toestel als waar ze op staat is nogal moeilijk

mvg
      Een normale app werkt toch perfect samen zodat je op één en hetzelfde toestel je bestelling en scan doet
      Zo is het in mijn geval toch

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Een normale app werkt toch perfect samen zodat je op één en hetzelfde toestel je bestelling en scan doet

grts
        Sieg
        Ook bij Keytrade?
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

ervaringen Keytrade Bank ?

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

grts
          Sieg
          Bij de meeste online betalingen komt de optie betalen via QR of open de app.
          Uiteraard is de QR bedoeld voor wie met een ander toestel de code wil scannen en is de knop open de app enkel bruikbaar als er een compatibele bank-app geïnstalleerd en geconfigureerd is.
          Zo is dat hier toch al enkele jaren. [emoji57]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X