Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oberhausen+Essen of Oberhausen+Valkenburg?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oberhausen+Essen of Oberhausen+Valkenburg?

    Eind volgende week gaan we eens naar Centro Oberhausen, vertrek regio Brussel, we hebben nog geen Umweltzone milieusticker, de dichtste is TUV D-Kempen zeker ?
    De dag erop waarschijnlijk naar de Kerstmarkt op 15min in D-Essen.

    We kunnen ook Oberhausen + in de terugkeer naar de grot in Valkenburg (er zijn er 2 zie ik).

    -Iemand al geweest en is de fluweelengrot of de gemeentegrot de betere? Zou een digitaal ticket kopen tellen of moet je deze echt printen?
    -Iemand al in beiden Essen en Valkenburg geweest voor de kerstmarkt en welke combinatie zouden jullie doen?

    Bijkomend vraagje : kan ik ook mijn autopapieren meedoen om ondertussen mijn milieusticker te vragen, zonder dat ik mijn auto meeheb of moet die fysiek aanwezig zijn ?
    Last edited by KevinVdd; 19 december 2022, 08:43.

  • #2
    Re: Oberhausen+Essen of Oberhausen+Valkenburg?

    De grot in Valkenburg is de intree niet waard. Er staan rond deze tijd een tiental kerstkraampjes met allemaal dezelfde rommel. Binnen tien minuten heb je het gezien. Ze noemen het kerstmarkt maar het is meer een kleine rommelmarkt.
    Voor een kerstmarkt ga je naar Duitsland.
    Last edited by Binnenuit; 19 december 2022, 23:36.

    Comment


    • #3
      Re: Oberhausen+Essen of Oberhausen+Valkenburg?

      Kerst markten in Köln en Aachen gedaan (niet in hetzelfde jaar), de mooiste vond ik deze van Aachen.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X