Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwarmingspremie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verwarmingspremie

Radio 2roblemen met deze premie.
    Zou automatisch via electriciteitsleverancier geregeld worden.Veronderstelt wordt dat iedereen electriciteit heeft.
    Best even na kijken op Verwarmingspremie.economie.fgov.be
    Bij mij is er volgens die gegevens geen electriciteitaansluiting,niettegenstaande ik hier meer dan 30 jaar woon,en de gegevens naam,adres etc. volledig correct zijn.
    Aanvraag nog in te dienen tot 15/10.Aanvraagformulier verdwijnt dan.
    Louter ter informatie.

Re: Verwarmingspremie

Hier in elk geval - eigenlijk vlak na een verhuis - premie gehad zonder problemen.

Comment

Hier hetzelfde probleem. Het heeft iets te maken met je naam. (meer dan één voornaam).
      Telefoneren naar de Fod en dan sturen ze u een formulier op dat moet ingevuld worden en terug gestuurd.
      Ik wacht nog wel op de centen

Johan

Comment

Welke bedoel je ? degene die je zou gekregen hebben voor de zomer of degene die er aankomt voor deze maand ?
        Hopelijk heb je gas liggen wat dat laatste betreft

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Verwarmingspremie

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
          Hier hetzelfde probleem. Het heeft iets te maken met je naam. (meer dan één voornaam).
          Heb zelf drie voornamen en premie is al lang geleden gestort geweest.
          In theorie zou dat in mindering gebracht worden van een factuur maar bij ons werd dat met een soort creditnota gedaan.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Deze ochtend opgezocht omdat ik er ook niet gerust in was.
            Wij zitten bij Luminus, maar als je op die site wil geraken is het precies of je nog met een inbel-modem werkt
            Dan maar naar economie fgov ......zelfde spelleke.....
            Terug naar Luminus.....na x aantal keren proberen toch binnen geraakt; was op 25/5 via een creditnota verrekend.

Maar ik vind het wraakroepend dat dit bij sommige mensen niet automatisch gaat. Mijn schoonouders bv, beiden 84, zijn absoluut niet bedreven om veel te regelen via het internet. Schoonvader heeft een tablet, maar veel meer dan nieuws lezen kan/doet die mens niet. Vele bejaarden kunnen zelfs dat niet.En laat dat nou vaak de mensen zijn die elke euro kunnen gebruiken.

Enfin, hier is het in orde, met dank aan Demuro en dere ochten ook een beetje aan VRT nieuws
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Deze ochtend opgezocht omdat ik er ook niet gerust in was.
              Wij zitten bij Luminus, maar als je op die site wil geraken is het precies of je nog met een inbel-modem werkt
              Dan maar naar economie fgov ......zelfde spelleke.....
              Terug naar Luminus.....na x aantal keren proberen toch binnen geraakt; was op 25/5 via een creditnota verrekend.

Maar ik vind het wraakroepend dat dit bij sommige mensen niet automatisch gaat. Mijn schoonouders bv, beiden 84, zijn absoluut niet bedreven om veel te regelen via het internet. Schoonvader heeft een tablet, maar veel meer dan nieuws lezen kan/doet die mens niet. Vele bejaarden kunnen zelfs dat niet.En laat dat nou vaak de mensen zijn die elke euro kunnen gebruiken.

Enfin, hier is het in orde, met dank aan Demuro en dere ochten ook een beetje aan VRT nieuws
              Ik ben ook Luminus klant, bij mij werd die 100€ toch netjes in mindering gebracht van het maandelijks voorschot.
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Maar ik vind het wraakroepend dat dit bij sommige mensen niet automatisch gaat.
                Zoals bekendgemaakt is het grootste probleem het niet correct zijn van de naam op het energiecontract.
                Meest voorkomend bij oudere mensen is na overlijden van de persoon op wiens naam het contract staat en het niet overzetten op de nog overgebleven persoon.
                Gebeurt heel vaak dat mensen dergelijke aanpassing achterwege laten, ook bij verzekeringen en andere leveranciers.
                Best zelf ook altijd alles in orde houden en de nodige aanpassingen laten doen is belangrijk. [emoji57]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Gaat over de zomerpremie.
                  NB: Bij mij klopt alles:naam,voornaam,adres,rijksregisternummer ,geen verandering van leverancier (luminus) gedurende meer dan 30 jaar etc.en ik ben niet dood gegaan.
                  Maandelijkse domiciliering van voorschotten,al meer dan 30 jaar.
                  Wel vandaag nu gezien dat m'n voorschot 50 eu minder is.Betalen misschien in schijfjes terug.
                  Maar verrassend blijft wel dat er volgens de gegevens van Fgov ik geen electriciteitsaansluiting heb.
                  Zal wel zien wat ze antwoorden.

Vandaag wel een mail gekregen van Fluvius dat ze 125 eu gaan storten MAAR vragen wel bevestiging van het rekeningnummer via een link.Razend verdacht vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                    Gaat over de zomerpremie.
                    NB: Bij mij klopt alles:naam,voornaam,adres,rijksregisternummer ,geen verandering van leverancier (luminus) gedurende meer dan 30 jaar etc.en ik ben niet dood gegaan.
                    Maandelijkse domiciliering van voorschotten,al meer dan 30 jaar.
                    Wel vandaag nu gezien dat m'n voorschot 50 eu minder is.Betalen misschien in schijfjes terug.
                    Maar verrassend blijft wel dat er volgens de gegevens van Fgov ik geen electriciteitsaansluiting heb.
                    Zal wel zien wat ze antwoorden.

Vandaag wel een mail gekregen van Fluvius dat ze 125 eu gaan storten MAAR vragen wel bevestiging van het rekeningnummer via een link.Razend verdacht vind ik.
                    Komt die mail wel degelijk van Fluvius ? Lijkt me zeer fishy als ze "bevestiging" vragen via email.
                    Het is dus fake:
                    Een vals bericht in naam van Fluvius ontvangen? Ontdek hier hoe je dit herkent en wat je hiermee best doet.
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Bij de meeste mensen is dat in het voorjaar al in mindering gebracht op hun voorschotten
                      Maar net zoals bij mij moet je er echt wel erg in hebben want eigenlijk merk je daar amper iets van met die stijgende prijzen.
                      Het zal pas duidelijk worden bij de afrekening of die 100 € er wel degelijk is afgegaan, want nu is het moeilijk te controleren.

grts
                      Sieg

Comment

Fluvius stort geen geld op je rekening
                        Die 100€ wordt gewoon in korting gehouden op je voorschotfacturen
                        Dus een nep bericht, hopelijk heb je nog niks doorgegeven

grts
                        Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Fluvius stort geen geld op je rekening
                          Die 100€ wordt gewoon in korting gehouden op je voorschotfacturen
                          Dus een nep bericht, hopelijk heb je nog niks doorgegeven

grts
                          Sieg
                          Vandaar dat ik schrijf:razend verdacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Bij de meeste mensen is dat in het voorjaar al in mindering gebracht op hun voorschotten
                            Maar net zoals bij mij moet je er echt wel erg in hebben want eigenlijk merk je daar amper iets van met die stijgende prijzen.
                            Het zal pas duidelijk worden bij de afrekening of die 100 € er wel degelijk is afgegaan, want nu is het moeilijk te controleren.

Sieg
                            Het enige wat ik zie,is dat mijn voorschotten bijna verdubbeld zijn (ok),maar al de maanden tot nu altijd hetzelfde bedrag zijn.Behalve oktober,waar het 50 eu minder is.Maar 50 is geen 100.Volgende maand misschien nog eens 50eu?
                            Maar dat voor iemand die volgens de FGOV geen elektriciteitsaansluiting heeft.
                            Maar zoals ik hierboven al schreef:zullen zien wat ze antwoorden.

Comment

Het enige wat ik zie,is dat mijn voorschotten bijna verdubbeld zijn (ok),maar al de maanden tot nu altijd hetzelfde bedrag zijn.Behalve oktober,waar het 50 eu minder is.Maar 50 is geen 100.Volgende maand misschien nog eens 50eu?
                              Maar dat voor iemand die volgens de FGOV geen elektriciteitsaansluiting heeft.
                              Maar zoals ik hierboven al schreef:zullen zien wat ze antwoorden.
                              Bij mij was het verdeeld over twee maanden, dus twee keer 50€

grts
                              Sieg

Comment

Working...
                              X