Ze zouden vandaag mijn nieuwe bureaustoel leveren en plots...................... niks meer tot dat verscheen:
Als ze het niet binnen 2 dagen leveren moet ik de verzender inlichten.
Wat voor een dienstverlener is Bpost ineens weer geworden?
Ze worden betaald om een pakje te bezorgen maar doen het niet en dan mag de verzender ervoor opdraaien en is de ontvanger weeral de dupe.
Mijn heropgebouwd vertrouwen in Bpost heeft weer een ferme deuk gekregen.
En hun Track & Trace heeft weer de pijp aan Maarten gegeven.
Onvoorziene omstandigheden???????
Kunnen ze nu echt niet eerlijk mededelen welke omstandigheden?
Sorry, maar PostNL mag er dan dubieuze praktijken op na houden, ze leveren ALTIJD hun pakjes af op de afgesproken datum.
Pakje:
Verwerking door bpost
Verwachte leveringsdatum
vandaag
Onze verontschuldigingen, je pakje kon niet worden uitgereikt. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk te bezorgen. Als je pakje binnen de komende 2 werkdagen niet geleverd werd, neem dan contact op met de afzender.
Verwerking door bpost
Verwachte leveringsdatum
vandaag
Onze verontschuldigingen, je pakje kon niet worden uitgereikt. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk te bezorgen. Als je pakje binnen de komende 2 werkdagen niet geleverd werd, neem dan contact op met de afzender.
Wat voor een dienstverlener is Bpost ineens weer geworden?
Ze worden betaald om een pakje te bezorgen maar doen het niet en dan mag de verzender ervoor opdraaien en is de ontvanger weeral de dupe.
Mijn heropgebouwd vertrouwen in Bpost heeft weer een ferme deuk gekregen.
En hun Track & Trace heeft weer de pijp aan Maarten gegeven.
Onvoorziene omstandigheden???????
Kunnen ze nu echt niet eerlijk mededelen welke omstandigheden?
Sorry, maar PostNL mag er dan dubieuze praktijken op na houden, ze leveren ALTIJD hun pakjes af op de afgesproken datum.
Comment