Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eleven Sports Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eleven Sports Telenet

    Voor het moment ben ik abonnee bij Telenet waar ik ook Telenet Play Sports heb . Ik zou nu willen overschakelen naar Proximus maar dan ben ik mijn Play Sports kwijt en dat zou ik spijtig vinden of kan ik bij Proximus ook het Belgisch voetbal volgen ?

  • #2
    Re: Eleven Sports Telenet

    Ik was ook jaren geabonneerd op Telenet Play Sports.... tot ze alsmaar hun prijzen verhoogden (ik dacht dat ik op het laatste ongeveer 25 euro per maand betaalde). Als ik het goed voor heb, betaal je bij Telenet afhankelijk van of je alleen TV, TV + internet of TV + internet + telefoon) telkens iets minder. Wij hebben TV + internet + telefoon en betaalden toch die 25 euro).
    Akkoord dan had ik alle voetbalmatchen, Formule 1 uit verschillende standpunten, en andere sporten, enz.... maar als je daar niet in geïnteresseerd bent.... je kijkt er niet naar en toch betaal je ervoor.
    Ik ben dus enkel geïnteresseerd in het Belgisch voetbal.

    Daarom ben ik overgeschakeld naar Eleven Sports zelf, waar ik nu het Belgische voetbal volg voor ongeveer 11 euro per maand. Kijken doe ik via streaming.

    Wel opletten wanneer je zou abonneren bij Eleven Sports, zonder dat je het weet ben je geabonneerd op ALLE voetbal, en dan betaal je een stuk meer dan die 11 euro, het abo op alleen het Belgische voetbal zit een klein beetje verborgen (toen in abonneerde toch, maar ze hebben mijn abo onmiddellijk rechtgezet) .

    Wat er wel of niet kan bij Proximus en wat het kost zou ik niet weten.
    Last edited by Guest43; 13 juli 2022, 16:53.

    Comment


    • #3
      Re: Eleven Sports Telenet

      En hoe is de beeldkwaliteit via streaming ?

      Comment


      • #4
        Re: Eleven Sports Telenet

        Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
        En hoe is de beeldkwaliteit via streaming ?
        Voor mij meer dan OK. Nog nooit gedacht dat de kwaliteit minder is dan vroeger via Telenet. Je kan altijd eens proberen gedurende één maand.
        Een maand proberen kost je slechts 11 euro hé ��.

        PS Ik zie dat het nu 12.99 euro / maand is.... ik let daar niet elke maand op hé hoeveel er exact van de rekening gaat voor Eleven Sports . Moet dus recent iets duurder geworden zijn.
        Ook de diverse abonnementen zijn nu heel duidelijk op hun website... vroeger was het wel iets anders.
        Last edited by Guest43; 13 juli 2022, 16:46.

        Comment


        • #5
          Re: Eleven Sports Telenet

          Jawadde, voor € 21,99 krijg je nogal een groot aanbod.
          Ik denk dat ik Play sport ga opzeggen want ze geven veel te veel oude rommel uit.
          "Duivelse weg" bijvoorbeeld, tot vervelends toe.
          Verleden jaar heb ik het opgezegd, dit jaar niet omdat ik uit verveling omdat er elders niks is, naar de smoelkloppers kijk naar UFC.


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Re: Eleven Sports Telenet

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Jawadde, voor € 21,99 krijg je nogal een groot aanbod.
            Ik denk dat ik Play sport ga opzeggen want ze geven veel te veel oude rommel uit.
            "Duivelse weg" bijvoorbeeld, tot vervelends toe.
            Verleden jaar heb ik het opgezegd, dit jaar niet omdat ik uit verveling omdat er elders niks is, naar de smoelkloppers kijk naar UFC.
            Ik kijk maar naar één match per week en dat van één ploeg . Dus met de Pro League maandpas (12,99 euro/maand) heb ik voldoende.
            Voor 12,99 euro zie ik per maand vier matchen en spaar ik vier tickets en vier verplaatsingen uit, waarvan twee "verre" .
            Reken uit hoeveel je bespaart.... maar ik hoor sommigen al...." je mist de sfeer van het stadion..." en andere blabla, maar ik moet zeggen dat rustig in de zetel met een hapje en een drankje bij de hand het ook niet slecht is . Iedere zijn mening daarover natuurlijk.
            Last edited by Guest43; 13 juli 2022, 17:38.

            Comment


            • #7
              Re: Eleven Sports Telenet

              Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
              Voor 12,99 euro zie ik per maand vier matchen en spaar ik vier tickets en vier verplaatsingen uit, waarvan twee "verre" .
              Reken uit hoeveel je bespaart.... maar ik hoor sommigen al...." je mist de sfeer van het stadion..." en andere blabla, maar ik moet zeggen dat rustig in de zetel met een hapje en een drankje bij de hand het ook niet slecht is . Iedere zijn mening daarover natuurlijk.
              Met de gedachte om te sparen kan je beter een documentaire bekijken over een ver land waar je anders op verlof zou gaan, bespaart veel meer uit. [emoji23]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Eleven Sports Telenet

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Met de gedachte om te sparen kan je beter een documentaire bekijken over een ver land waar je anders op verlof zou gaan, bespaart veel meer uit. [emoji23]
                Ten eerste, wij gaan nooit naar een ver land.
                Ten tweede hoef jij je niet te moeien waar wij al dan niet op besparen
                Ten derde zou ik in feite beter niet reageren op dergelijke kinderachtige zever 😂😂😂😂😋
                Last edited by Guest43; 13 juli 2022, 19:41.

                Comment


                • #9
                  Eleven Sports Telenet

                  Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                  Ten eerste, wij gaan nooit naar een ver land.
                  Ten tweede hoef jij je niet te moeien waar wij al dan niet op besparen
                  Ten derde zou ik in feite beter niet reageren op dergelijke kinderachtige zever [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji39]
                  Amai, ge zijt weer zeer menselijk vandaag. [emoji848]
                  Bespaar zeker nooit op een rit naar de maan, ten zeerste aanbevolen. [emoji23]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eleven Sports Telenet

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Amai, ge zijt weer zeer menselijk vandaag. [emoji848]
                    Bespaar zeker nooit op een rit naar de maan, ten zeerste aanbevolen. [emoji23]
                    Niks van aantrekken, maandag en dinsdag kan het nog slechter worden met de warmte die ze voorspellen.


                    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eleven Sports Telenet

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Amai, ge zijt weer zeer menselijk vandaag. [emoji848]
                      Bespaar zeker nooit op een rit naar de maan, ten zeerste aanbevolen. [emoji23]
                      En jij niet besparen op een ritje naar Mars, dan zijn we tenminste enkele jaren van jou vanaf [emoji39].
                      Wij waren hier over serieuze zaken bezig en jij moet het zoals gewoonlijk weer perse in het belachelijke
                      trekken [emoji107][emoji107][emoji107][emoji107].
                      Last edited by Franciskine; 14 juli 2022, 07:07.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eleven Sports Telenet

                        Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                        Ten eerste, wij gaan nooit naar een ver land.
                        Ten tweede hoef jij je niet te moeien waar wij al dan niet op besparen
                        Ten derde zou ik in feite beter niet reageren op dergelijke kinderachtige zever ����������
                        Wat ik kinderachtig vind, dat in 2022 nog steeds gele bolletjes in een woordenwisseling gebruikt worden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eleven Sports Telenet

                          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                          Wat ik kinderachtig vind, dat in 2022 nog steeds gele bolletjes in een woordenwisseling gebruikt worden.
                          Geleerd van Verseg...en je krijgt er nog een geel bolletje gratis bij ��, aub.
                          Last edited by Guest43; 14 juli 2022, 07:59.

                          Comment


                          • #14
                            Eleven Sports Telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
                            En jij niet besparen op een ritje naar Mars, dan zijn we tenminste enkele jaren van jou vanaf [emoji39].
                            Wij waren hier over serieuze zaken bezig en Ver*** moet het zoals gewoonlijk weer perse in het belachelijke
                            trekken [emoji107][emoji107][emoji107][emoji107].
                            Ten eerste vind ik tv kijken niet echt een vergelijk met besparen, men gaat naar een evenement voor de sfeer en niet voor het geld.
                            Uiteraard spaart men automatisch geld als men niet buiten komt.
                            Ten tweede was uw eerste reactie volledig naast de kwestie van wat TS vroeg.
                            De vraag was of Proximus het aanbood, u geeft een heel betoog met op het einde dat u het niet weet. [emoji848]

                            Voor de rest is het niet aan u om hier mijn familienaam online te zetten, ongepast!
                            En u vond het weer nodig om grof en vernederend uit de hoek te komen, maar anoniem kan men zich wat meer permitteren zeker?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eleven Sports Telenet

                              Ik denk dat je best een abonnement bij Eleven Sports zelf neemt.
                              Je kan dan alles bekijken en swipen via je tablet of smartphone en je bent niet gebonden aan een tv-distributeur zoals telenet of proximus.
                              Je bent zelfs niet gebonden aan je locatie.

                              Ik bekijk elevensports zowel thuis als op mijn tweede verblijf als op vakantie.

                              Sukses

                              Vriendelijke groeten

                              Peter

                              Comment

                              Working...
                              X