Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Youtube music opslaan op HDD, oedoejedade? Mee welk progje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Youtube music opslaan op HDD, oedoejedade? Mee welk progje?

Ben zondag weer ferm gestoken geweest door 4 oudjes in Brussel
    De Rollingstones gaven me het gevoel dat ik weer twintig was.
    Heb je die mannekes bezig gezien?
    O N G E L O O F L I J K hé, zeg zelf.
    En dus ben ik nu op zoek om hun repertoire te downloaden naar mijn Pc (misschien hier en daar wat bijsturen als het nodig mocht zijn) en dan op USB stick voor in de auto.

Het is zeker al 20 jaar geleden dat ik mij met music heb bezig gehouden en ben meer dan 99% vergeten en ook in die tijd was de kwaliteit niet je dat.
    Als hier een paar gelijkgezinde me wat goede tips kunnen geven dan zal ik hen mijn leven + 3 dagen dankbaar zijn?

Men zegge het voor.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Re: Youtube music opslaan op HDD, oedoejedade? Mee welk progje?

Ik gebruik Audials. Kost niet veel een downloadt de meeste streamingdiensten. Kwaliteit ruim voldoende voor in de auto.

Comment

Ben jij er ook geweest Luc ?

ps. het zijn spijtig genoeg maar 3 oudjes meer

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Voor YT gebruik ik YT1S. Je kan kiezen om enkel de audio als mp3 te downloaden.

Gratis maar je wordt dus om de oren geslagen met "reclame". Vooral goksites en dames die diensten aanbieden. Dus oppassen waar je klikt!

Wat de kwaliteit betreft.... zogoed als diegene die het opgeladen heeft er van gebakken heeft. Valt soms behoorlijk tegen. Ook kom je soms hele optredens of zo tegen maar dat is dan 1 track. Moet je zelf nog splitsen als je de aparte songs wil.

Eerlijk gezegd ik gebruik het wel eens om zeldzame of heel moeilijk als cd te vinden zaken te hebben. Maar ideaal vind ik het niet.

Comment

Dit is een van de vele YouTube downloaders.
          Hou er rekening mee dat downloaden officieel verboden is zonder toestemming van de rechthebbende. Maar de soep wordt niet zo heet geeeten.

Proven FREE YouTube Downloader. Download single videos and complete playlists. Get Full HD, 4K and 8K Ultra HD video in MP4, MOV, AVI. Save MP3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Ben jij er ook geweest Luc ?

ps. het zijn spijtig genoeg maar 3 oudjes meer

grts
            Sieg
            Nee Sieg, mijn fysieke toestand liet me dit niet toe, pijnlijke rug en kan niet lang rechtstaan, zitten, en wandelen.
            Ook mijn knieën lieten dit niet toe.
            Vanzeneigens dat ik er meer dan graag bij had geweest, heel mijn leven van van die gasten.
            Om ter lelijkst maar hun muziek doet wat met mij, dit is zo vanaf de eerste keer dat ik hen hoorde op de radio.

Wat ik eigenlijk zoek is een progje waarmee je de kwaliteit van het afgehaalde kunt verbeteren en waarvan het geluid op een bepaald niveau kunt gelijk zetten.
            Ik heb dertig jaar geleden zo'n programma gehad maar ik ben de naam vergeten (dat is hier boven gaatjes kaas hoor).

Het muziek zou afspeelbaar moeten worden op mijn home cinema installatie en via een USB stick in de auto en in mijn karreke is het nogal stil vandaar toch geen slechte opnames graag.
            En ja, enkel de muziek geen beelden.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Kwaliteit van een slechte mp3 daar ga je niets kunnen aan veranderen. Wat met mp3 compressie weg is kan je niet terughalen.

Het niveau ongeveer gelijk krijgen kan je met bvb Audacity en dan een "normalise" naar bvb -1dB of zo. Ik herinner me niet direct of er een batch voor verschillende files kon.

Comment

Als ze niet goed zijn moet ik ze niet hebben natuurlijk, maar ze kunnen wel allemaal goed zijn maar ook allemaal op een andere geluidsterkte en dat wil ik gelijk krijgen.
                Ik heb geen zin om alle vijf voeten aan een knop te draaien.
                Dat programma dat je aanhaalt zegt me wel wat, ik ga dat eens bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Als ze niet goed zijn moet ik ze niet hebben natuurlijk, maar ze kunnen wel allemaal goed zijn maar ook allemaal op een andere geluidsterkte en dat wil ik gelijk krijgen.
                  Ik heb geen zin om alle vijf voeten aan een knop te draaien.
                  Dat programma dat je aanhaalt zegt me wel wat, ik ga dat eens bekijken.
                  Denk dat de baai van Jack Sparrow ook nog bestaat eh
                  Wel een beetje zoeken en opletten voor 007-ware

En anders Spotify eh Luc, zoooooo duur is dat nu toch ook weer niet ?
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Denk dat de baai van Jack Sparrow ook nog bestaat eh
                    Wel een beetje zoeken en opletten voor 007-ware

En anders Spotify eh Luc, zoooooo duur is dat nu toch ook weer niet ?
                    Hoho, op baai's waag ik mij al lang niet meer, trop dangereux fiston.
                    Je mag je boot nog zoveel als enigszins mogelijk is, beschermen, die gasten schieten er losjes door. Wegblijven daar, is de boodschap

Comment

Recordify werkt als een live recorder en slaat elk nummer op als een enkel MP3-, WAV- of FLAC-bestand.Ondersteunt verschillende streamingdiensten Recordify is ontwikkeld...
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

Comment

Working...
                      X