Alles is opgelost
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Collapse
X
-
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Wat een redenering om meteen alles weg te willen halen omdat er eens iets fout loopt. [emoji848]
Hier heeft de activatie ook een week geduurd, pech dat er net een fout was op de applicatie om te activeren waardoor de modem niet geregistreerd raakte en dat blokkeerde ook de activatie van andere diensten.
Ik weet dat ook vooraf, altijd als er iets nieuw moet geactiveerd worden heb ik pech.
Bizar dat jij twee modems hebt, dat klopt toch niet voor dezelfde installatie?
Als iemand 37 minuten de moeite doet om een klant telefonisch bij te staan, dan is dat toch al geen slechte service.
Hoogstens wat vervelend om nu een paar dagen te moeten wachten, maar weegt dit op tegen al de tijd dat je wel tevreden was? [emoji848]
Dinsdag pas? Dinsdag al zeker?
Hoeveel bedrijven komen zo snel aan huis?
Iedereen een beetje te veel verwend.
Ja ik heb ook graag alles direct … behalve facturen. [emoji23]Canon EOS Digital
BD0479BE
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Hier was het plug&play, enkel nog de zendervolgorde naar eigen smaak gezet. Heb je misschien de netwerkkabel bij het ontkoppelen/koppelen onbewust beschadigd? Kan gebeuren bij een kabel die jaren in dezelfde positie ligt en dan op een andere manier aangekoppeld moet worden. Vooral net achter/in de UTP stekker is een gevoelige plaats.Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
bij het installeren van de tv box kon ik ook geen verbinding maken met het netwerk, ik heb contact opgenomen met de service dienst van telenet, het eerste wat hij vroeg was of de box afgehaald was in een telenet center of thuisbezorgd,
de box was thuisbezorgd en moest nog geactiveerd worden, ik moest het referentie nummer op de achterzijde van de box doorgeven en dan kon men de box activeren, nog geen 10 minuten later werkte alles zoals het moet, dat bij thuislevering de box nog moet geactiveerd worden had men wel even mogen vermelden.
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk berichtHier was het plug&play, enkel nog de zendervolgorde naar eigen smaak gezet. Heb je misschien de netwerkkabel bij het ontkoppelen/koppelen onbewust beschadigd? Kan gebeuren bij een kabel die jaren in dezelfde positie ligt en dan op een andere manier aangekoppeld moet worden. Vooral net achter/in de UTP stekker is een gevoelige plaats.Last edited by Guest43; 5 juli 2022, 21:44.
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door Josca Bekijk berichtbij het installeren van de tv box kon ik ook geen verbinding maken met het netwerk, ik heb contact opgenomen met de service dienst van telenet, het eerste wat hij vroeg was of de box afgehaald was in een telenet center of thuisbezorgd,
de box was thuisbezorgd en moest nog geactiveerd worden, ik moest het referentie nummer op de achterzijde van de box doorgeven en dan kon men de box activeren, nog geen 10 minuten later werkte alles zoals het moet, dat bij thuislevering de box nog moet geactiveerd worden had men wel even mogen vermelden.Last edited by Guest43; 5 juli 2022, 21:44.
Comment
-
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Ik geef toe, compleet stomme vraag maar heb je dat ding al eens uit het stopcontact gehaald (een minuut of 2)? Hier heeft die tvbox van Belgacom ook zo'n kuren. Start op en vindt geen netwerk. Uit-aan is het enige dat helpt. Zeker als er configuratie veranderingen zijn heeft die problemen om uit sleep te komen. Na al die tijd slagen ze er nog altijd niet in toestellen deftig uit slaap te laten komen
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtIk geef toe, compleet stomme vraag maar heb je dat ding al eens uit het stopcontact gehaald (een minuut of 2)? Hier heeft die tvbox van Belgacom ook zo'n kuren. Start op en vindt geen netwerk. Uit-aan is het enige dat helpt. Zeker als er configuratie veranderingen zijn heeft die problemen om uit sleep te komen. Na al die tijd slagen ze er nog altijd niet in toestellen deftig uit slaap te laten komenLast edited by Guest43; 5 juli 2022, 21:45.
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Ach Telenet, en iets complexere installaties...
Breek me de bek niet open.
Bij ons op't werk hebben we voor een private afnemer - telenet nodig.
we zijn > 4 maand verder, en 7 bezoeken van techniekers (afspreken kunnen ze niet, nog zoiets) - en nog altijd werkt 't niet. Gewoon omdat men niet één technieker kan sturen die alles beheerst. Zielige vertoning is dat.
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk berichtIk heb reeds ondervonden dat Telenet het best is in de regelmatige verhoging van hun prijzen... dat loopt altijd gesmeerd.
Ik denk dat ze daar meer aandacht aan besteden, dan aan het technische gedeelte.
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk berichtAch Telenet, en iets complexere installaties...
Breek me de bek niet open.
Bij ons op't werk hebben we voor een private afnemer - telenet nodig.
we zijn > 4 maand verder, en 7 bezoeken van techniekers (afspreken kunnen ze niet, nog zoiets) - en nog altijd werkt 't niet. Gewoon omdat men niet één technieker kan sturen die alles beheerst. Zielige vertoning is dat.
Heeft u ooit al geweten dat een hartchirurg iemand aan zijn netvlies gaat opereren of een kinesist iemand zijn appendix eruit gaat halen? [emoji848]
Of gaat u ook naar de tandarts als uw knie pijn doet?
Het zijn anders allemaal medisch geschoolde mensen … toch kennen ze niet alles.
Waarom aanvaard men dat daar iedereen zijn specialiteit heeft en zou men in andere branches vereisen dat iedereen in alles gespecialiseerd is? [emoji849]
Dat ze goede afspraken moeten maken is een ander punt, als er twee specialisten nodig zijn dan moet men die wel vlot kunnen laten samenwerken.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk berichtIk heb reeds ondervonden dat Telenet het best is in de regelmatige verhoging van hun prijzen... dat loopt altijd gesmeerd.
Ik denk dat ze daar meer aandacht aan besteden, dan aan het technische gedeelte.
Inderdaad, omdat u tot op heden altijd tevreden was want anders zou u er logischerwijze al lang vertrokken zijn.
Is bij alle providers zo, zolang het goed is hoort ge niemand klagen maar als er één keer iets niet loopt zoals het moet dan is het kot te klein.
Beetje geduld, alles komt wel in orde.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtIk geef toe, compleet stomme vraag maar heb je dat ding al eens uit het stopcontact gehaald (een minuut of 2?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk berichtHier was het plug&play, enkel nog de zendervolgorde naar eigen smaak gezet. Heb je misschien de netwerkkabel bij het ontkoppelen/koppelen onbewust beschadigd? Kan gebeuren bij een kabel die jaren in dezelfde positie ligt en dan op een andere manier aangekoppeld moet worden. Vooral net achter/in de UTP stekker is een gevoelige plaats.
Dat valt uiteraard ook eenvoudig te testen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment