Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 jaar en acht maanden en reeds naar de vaantjes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1 jaar en acht maanden en reeds naar de vaantjes.

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Kost niks meer? 129 euro en centiemen voor de goedkoopste versie bij alternate.

En wat je daar aanhaalt van dat mounten en unmounten.... nu ben je wel iets van 15 jaar geleden aan het bovenhalen.
    En hoeveel kost Linux u uiteindelijk? [emoji848]
    Wie meerdere software gekocht heeft voor Windows, die ziet een heleboel onbruikbaar worden en zo wordt een goedkoop OS meteen al redelijk duur.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Die paar spelletjes en zo die ik 20 jaar geleden gekocht heb? Eagle koop je voor de 3 os-en tegelijk. En verder enkel Vuescan. Vergeleken met de kost van een pc die direct naar 2500 euro en meer gaat....

Comment

Kost niks meer? 129 euro en centiemen voor de goedkoopste versie bij alternate.

En wat je daar aanhaalt van dat mounten en unmounten.... nu ben je wel iets van 15 jaar geleden aan het bovenhalen.
        Hoh, waarvan ik spreek dat was nog in de tijd van Win 98SE, dus héél lang geleden.
        Doe me toch geen goesting krijgen om terug te leren met Linux te werken hé.

Ben er ondertussen achter gekomen met welke Linux-en heb zitten knoeien.
        De eerste was Suse, dan Red Hat om er uiteindelijk de brui aan te geven met Corel.
        Al een grote stap vooruit dat dit mounten en unmouten eruit zijn, ik vergat dat iedere keer.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Die paar spelletjes en zo die ik 20 jaar geleden gekocht heb? Eagle koop je voor de 3 os-en tegelijk. En verder enkel Vuescan. Vergeleken met de kost van een pc die direct naar 2500 euro en meer gaat....
          Uw hardware heb je ook nodig voor Linux, zeker als men ervan uitgaat dat men deze al (deels) heeft.
          Spelletjes van 20 jaar geleden zullen 9/10 op een recente Windows ook niet meer werken.
          Er bestaat ook wel iets anders dan spelletjes waaronder bijvoorbeeld Office toepassingen, fotobewerking, videobewerking, … ook zaken die men (in principe) koopt.
          Er zijn zaken die niet werken op Linux, zo biedt bijvoorbeeld ook niet elke bank met Linux compatibele software aan, zelfs browser (online) versies worden niet altijd ondersteund.
          Naast Linux heeft men dan ook nog een ander toestel nodig, ook al is het ondertussen vaak mogelijk met een app op smartphone of tablet.
          U kaart Eagle aan dat voor 3 OS-en tegelijk is, maar 99% van de mensen kent dat niet eens of gebruikt dat niet.
          Uiteraard zal eenieder voor zich kunnen uitmaken welk OS hij wil volgens zijn behoeften en/of keuze en daar kan iemand anders niet over beslissen.
          Ik breek Linux daarom niet af, maar het is voor velen een grote aanpassing en afhankelijk van gebruik een beperking.
          Zelf ook lang geleden met Linux eens willen starten, maar toch ook redelijk snel van teruggekomen.
          Uiteraard zal eender welk OS met de jaren wel verbeteren en vereenvoudigen.
          Ieders vrije keuze. [emoji57]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Soms kunnen toeters en bellen bij zelfbouw wel eens een meevaller opleveren. Op mijn ASUS Maximus APEX X moederbord uit 2018 zit een 5GbE ethernet poort. Samen met een 2.5/5/10GbE switch en een recent aangekochte 2.5GbE NAS kan ik nu eindelijk mijn foto's op mijn netwerkschijf bewaren en zijn backups geen straf meer

Comment

Working...
            X