Ik heb eergisteren mijn Telenet e-mail paswoord aangepast en wat ingewikkelder gemaakt (dus een hoofdletter, de "&" als "speciaal" teken en cijfers.
Dat werkte 1 dag goed in Outlook 2019 (pop3), op mijn smartphone IMAP en in de Telenet webmail.
Sinds gisteravond niet meer aan de praat te krijgen, enkel de webmail werkt probleemloos, elders foutmelding "authentacatie failed", zowel POP3 als IMAP.
Ik zou denken dat het aan die & zou liggen, maar webmail werkt wel goed. Ik weet het efkes niet meer. (alle andere instellingen minutieus gecontroleerd, poorten en vinkjes die je moet zetten etc...)
Dat werkte 1 dag goed in Outlook 2019 (pop3), op mijn smartphone IMAP en in de Telenet webmail.
Sinds gisteravond niet meer aan de praat te krijgen, enkel de webmail werkt probleemloos, elders foutmelding "authentacatie failed", zowel POP3 als IMAP.
Ik zou denken dat het aan die & zou liggen, maar webmail werkt wel goed. Ik weet het efkes niet meer. (alle andere instellingen minutieus gecontroleerd, poorten en vinkjes die je moet zetten etc...)
Comment