Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste prijs/kwaliteit ijsjes Gent ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste prijs/kwaliteit ijsjes Gent ?

    Vorig weekend gingen we naar Damass ijs op de Korenmarkt en was om achterover te vallen (€5 voor 2 bollen ijs).
    Is in het centrum, maar wel extreem duur.

    De beste prijs/kwaliteit ijsjes ooit is Gelato Maxzim in centrum Oostende en Delicioso Erpe Mere (en altijd dubbele bollen) voor €3.60, Fred's in Brugge is ook een topper.
    Australian is altijd duur, zijn er in Gent centrum ook geen zulke top ijsjeszaken ?
    Junior Planckaert was er trouwens aan het flaneren met 2 vrienden dit weekend

  • #2
    Re: Beste prijs/kwaliteit ijsjes Gent ?

    Nonno - Il mondo Gelato in de Kortedagsteeg 22 in Gent op een paar minuten te voet van de Kouter.
    Al tijdje terug, prijs weet ik niet meer, maar heel lekker ijs.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Beste prijs/kwaliteit ijsjes Gent ?

      Geen idee in Gent. En eerlijk gezegd, ijs is voor mij 2 dingen. Ofwel is dat zoiets dat je aan een kraam koopt om aan te likken als het warm is. Ofwel ga je ervoor zitten en kijk je niet naar de rekening. Dat eerste soort is eigenlijk niet zo belangrijk. De omgeving, het moment is belangrijker. Meestal heb ik zelfs geen idee waar ik dat dan gekocht heb.

      Die tweede soort is meestal met gezelschap. En dan vooral "De Ijsbeer" in Affligem. Een keer "Francois" in Sint-Niklaas.

      Comment

      Working...
      X