Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe wokpan maar welkeen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nieuwe wokpan maar welkeen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Een ronde metalen wok met dat specciaam SMEG rooster voor zo'n wok.
    Zijn er nog dingen dat ik zou moeten weten?
    Zie maar eerst dat het rooster nog beschikbaar is, dat uw pan er in past en dat uw gasvuur voldoende hoge vlam kan leveren op een ideale situatie te bekomen.
    Bij een ronde pan moet de vlam in principe hoger en breder komen dan bij een vlakke pan.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #47
      Re: Nieuwe wokpan maar welkeen?

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Zie maar eerst dat het rooster nog beschikbaar is, dat uw pan er in past en dat uw gasvuur voldoende hoge vlam kan leveren op een ideale situatie te bekomen.
      Bij een ronde pan moet de vlam in principe hoger en breder komen dan bij een vlakke pan.
      Mijn gasvuur is een SMEG en er staat bij het rooster geschreven waarvoor het dient.
      Als ik nu kan wokken waarom zou ik niet met een andere wok?
      Het moet geen Chineese restaurant wok zijn hé.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #48
        Re: Nieuwe wokpan maar welkeen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Mijn gasvuur is een SMEG en er staat bij het rooster geschreven waarvoor het dient.
        Als ik nu kan wokken waarom zou ik niet met een andere wok?
        Het moet geen Chineese restaurant wok zijn hé.
        Was maar een hint op uw vraag of er nog zaken zijn dat je moest weten … geen verbintenis. [emoji6]

        Nu kan je wokken, maar uw pan staat nu met een grotere oppervlakte tegen uw vuur, dus mogelijks een impact.

        Er zijn veel zaken in de handel waar men iets mee kan doen, maar daarom niet altijd perfect of goed genoeg. [emoji6]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X