Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

print probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • print probleem

    Wanneer ik een A4-tje wil afdrukken, print de printer maar een kwart ervan ( bron is van een bijlage in een bericht in PDF.)
    Hoe oplossen? I s een HP 2710e .
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: print probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Wanneer ik een A4-tje wil afdrukken, print de printer maar een kwart ervan ( bron is van een bijlage in een bericht in PDF.)
    Hoe oplossen? I s een HP 2710e .
    Hoe ziet jouw printvoorbeeld eruit ? (indien je dat hebt ingeschakeld, indien niet zou ik het zeker eens proberen)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: print probleem

      Printvoorbeeld is een op normale grootte pagina
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: print probleem

        Een gekend probleem. Document openen en opslaan als pdf / naam, dan in Adobe reader openen, als hij het al zelf niet auto.doet en afdrukken. Indien nodig printer enz selecteren in adobe reader. Ook kijken of de eventuele afbeeldingen meekomen. Lukt dat allemaal niet, converteer het naar een jpeg,en druk het docu.af als foto.
        Last edited by guido.g; 27 februari 2022, 19:18.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #5
          Re: print probleem

          OK, zal ik eens proberen, is niet bij mij, want ik heb een Canon.
          Toch bedankt 👍
          Guido & Sieg
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment

          Working...
          X