Hey juppekes.
Ik heb vanmorgen hier thuis weer iets raars meegemaakt.
Enkele maanden geleden werkt mijn vrouw haar muis van haar laptop niet meer na vele keren te vallen.
Niets raars eigenlijk want die dingen zijn nu ook weer niet onverwoestbaar.
Vandaag mijn muis van mijn laptop voor de zoveelste keer tegen de grond, en je, ook naar de knoppen.
Dus nu al twee van die goedkope muizen naar de vaantjes.
Maar nu komt het, door daar een beetje mee te rommelen, steek ik het tjoepeke van muis (a) in mijn laptop en muis (b) werkt opeens weer.
Dan doe ik de proef op de som met het andere tjoepeke (b) met muis (a) en da werkt ook weer.
Dus die twee kapotte muizen van te vallen zijn opeens herstelt door gewoon die tjoepekes om te wisselen.
En ik weet zeker dat de muizen met hun originele tjoepeke niet meer werkten.
Ik heb vanmorgen hier thuis weer iets raars meegemaakt.
Enkele maanden geleden werkt mijn vrouw haar muis van haar laptop niet meer na vele keren te vallen.
Niets raars eigenlijk want die dingen zijn nu ook weer niet onverwoestbaar.
Vandaag mijn muis van mijn laptop voor de zoveelste keer tegen de grond, en je, ook naar de knoppen.
Dus nu al twee van die goedkope muizen naar de vaantjes.
Maar nu komt het, door daar een beetje mee te rommelen, steek ik het tjoepeke van muis (a) in mijn laptop en muis (b) werkt opeens weer.
Dan doe ik de proef op de som met het andere tjoepeke (b) met muis (a) en da werkt ook weer.
Dus die twee kapotte muizen van te vallen zijn opeens herstelt door gewoon die tjoepekes om te wisselen.
En ik weet zeker dat de muizen met hun originele tjoepeke niet meer werkten.
Comment