Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-box

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: E-box

    Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
    Je moet eens proberen om bij telenet een domiciering te krijgen enkel voor tv, als je geen internet hebt zonder een dienst als bv doccle.
    En de schoonouders wilden dat het automatisch gebeurd, dan moesten ze niemand lastig vallen.
    Ze sturen ofwel een overschrijving via de post of ze willen het factuur via mail sturen.
    Maar als je geen internet hebt....krijg je het niet voor elkaar.

    Mvg
    Mijn schoonouders hebben enkel een abonnement voor TV bij Telenet en betalen via domiciliëring
    Ze hebben deze nu dik een twee jaar, en zij hebben geen internet, geen doccle of wat dan ook, ze hebben zelfs geen computer.
    En ja ze betalen al twee jaar netjes die rekening met een domiciliëring, dus het gaat zonder problemen.
    En ik heb ze niet moeten helpen om dat abonnement af te sluiten, ze hebben zelf een telefoontje gedaan en er is iemand langsgekomen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • Re: E-box

      Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Je moet eens proberen om bij telenet een domiciering te krijgen enkel voor tv, als je geen internet hebt zonder een dienst als bv doccle.
      En de schoonouders wilden dat het automatisch gebeurd, dan moesten ze niemand lastig vallen.
      Ze sturen ofwel een overschrijving via de post of ze willen het factuur via mail sturen.
      Maar als je geen internet hebt....krijg je het niet voor elkaar.

      Mvg
      Mijn ouders zijn 97 en 95, hebben enkel TV bij Telenet en betalen via domiciliëring zonder enig probleem. Ik weet niet waar je het haalt dat je hiervoor internet zouden moeten hebben. Ze hebben nog nooit internet gehad en zullen het ook nooit hebben. Van doccle hebben ze nog nooit gehoord. Dus.....

      Comment


      • Re: E-box

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Inderdaad Sieg, men “moet” juist niets, mensen zonder digitale
        systemen of interesses zijn er nog met hopen.
        Het is maar waarvoor je kiest, ik ken er zelfs nog die “alles” op
        papier willen en zelfs geen enkele automatische betaling
        bij de bank hebben/willen….
        Elk doet daar van wat hij/zij wil, hier alvast voorstander
        van alles digitaal bij te houden, spaart mij een heel pak zoek werk
        en je hoeft niets bij te houden.
        En facturen die toch nog op papier toe komen worden hier
        op de dag dat ze in de bus vallen over geschreven (al dan niet
        op memo, hangt er van af) worden op de scanner gelegd en
        digitaal opgeslagen in Dropbox.
        Doe ik nu reeds jaren ook met aankoop en of garantie bewijzen.
        Gemakkelijker kan je toch niet zijn, je kan alles meteen terug
        vinden en dat van op ieder toestel.
        Een pc met internet kan heus wel voor meer gebruikt worden dan om
        discussie te voeren op een of ander forum, maar blijkbaar
        hebben sommigen dat nog niet door……
        Gr. Geert.
        Mij ging het er vooral over Geert dat er geschreven werd dat je internet nodig hebt en er een Doccle account moet afgesloten worden om een domiciliëring van Telenet te betalen.
        Niet om een discussie te krijgen maar gewoon om te zeggen dat het wel allemaal lukt zonder Doccle of internet

        Mijn schoonouders zijn beide over de 80 en hebben totaal geen internet of wat dan ook dat er mee te maken heeft.
        Ik heb hen al verschillende keren voorgesteld om een laptopje te kopen en mee te doen met "de tijd", het interesseert hen niet.
        Een telefoon moet dienen om te bellen, gelukkig hebben we ze wel al zover gekregen dat ze een gsm hebben en die steeds meedragen.
        Bij hen komen alle betalingen toe via de post, en ze hebben voor verschillende diensten een domiciliëring zonder problemen.
        Als je dan tegen hen zegt dat het toch zo makkelijk is om alles op de computer te hebben en als ik dan toon hoe snel het gaat, wel dan stappen ze naar de kast en nemen daar een doos uit met al hun betaalde facturen, voila en ze zijn nog sneller dan mij met mijn digitalisering.
        En ik weet heel zeker dat er nog veel meer mensen zijn die er hetzelfde over denken, en ook allemaal zonder problemen.


        Zelf doe ik uiteraard wel mee aan die (soms verdomde) digitalisering, wat niet altijd zijn voordelen heeft.
        Maar gemak dient de mens denk ik dan altijd, maar ik kan nergens aan als mijn computer het begeeft, dus tjah ...

        Trouwens mijn pc, ook met internet, wordt bijna uitsluitend gebruikt voor foto's en bewerking

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X