Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-box

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• E-box

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
    Ik heb mij onlangs geregistreerd en heb in een Q-Park parking probleemloos in- en uit gereden. op basis van die nr-plaatherkenning.
    Maar anderzijds kreeg ik bij de registratie de verwittiging dat nummerplaatherkenning niet werkt op gepersonaliseerde nr-platen
    Dus Nete heeft er niks aan.
    Maar bij straatparkeren in Gent en in die parking wanneer hij aan een betaalterminal wil betalen en de nummerplaat moet ingeven wel.
    Dan heeft hij alvast wat minder karakters in te geven.
    Moeilijke displays op de betaalpalen in Gent (zoals hij aankaart) worden dan al iets eenvoudiger, maar de beste oplossing zou nog steeds moeten komen door betere toestellen te plaatsen.
    De parking in Antwerpen kan men dan ook vooraf betalen, al zal geen enkel systeem ooit gegarandeerd feilloos zijn … buiten 100% gratis parkeren dan. [emoji23]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

• Re: E-box

Gisteren een mail van de Federale Pensioendienst via MyPension.be, pas 24 uur later een melding via e-Box dat er een mail beschikbaar is, onmiddellijk gevolgd door een melding van Doccle. Ik heb vroeger via de e-Box helpdesk gevraagd waarom dat daar die vertraging op zit. Blijkbaar worden er maar eens per dag de berichtgeving rond nieuwe mails door gestuurd naar de partners. Dat is toch geen hedendaagse manier van werken?
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
        Gisteren een mail van de Federale Pensioendienst via MyPension.be, pas 24 uur later een melding via e-Box dat er een mail beschikbaar is, onmiddellijk gevolgd door een melding van Doccle. Ik heb vroeger via de e-Box helpdesk gevraagd waarom dat daar die vertraging op zit. Blijkbaar worden er maar eens per dag de berichtgeving rond nieuwe mails door gestuurd naar de partners. Dat is toch geen hedendaagse manier van werken?
        Dan moet u terugkeren naar de hedendaagse post hé … die komen maar om de twee dagen meer. [emoji6]
        En ik weet niet wat er gaande is met de post, maar sinds Kerst zijn er veel brieven gemiddeld drie weken onderweg.
        Op 20 januari nog post gehad dat 21 december verstuurd werd.
        Kerstkaarten onder gesloten omslag en dus als gewone post verzonden hebben bijna allen ook ongeveer drie weken onderweg geweest, zowel de verzonden als de ontvangen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

In feite is het nog gekker. Mijn vrouw doet een aanvraag voor haar pensioen en krijgt reeds twee dagen later positief antwoord. Zij krijgt een (1) melding van MyPension op haar e-mailadres dat er 8 documenten beschikbaar zijn. Uitstekend! Maar dan een dag later 24 mails van e-Box, Doccle én de Vlaamse Overheid met de melding dat er een document beschikbaar is op MyPension. Waarom kan dat niet gewoon 1 melding zijn? Als het mailadres gekend is bij MyPension waarom dan ook de koppeling met de andere instanties? Het zou nog nuttig zijn als documenten na enkele dagen niet gelezen zijn om dan via andere wegen een melding te sturen. Informatica en overheid, het blijft een gevoelig onderwerp. Je zou mijn huisarts eens moeten horen over de horrorverhalen die hij kan vertellen over computers en overheid.
          Hombre

Comment

In feite is het nog gekker. Mijn vrouw doet een aanvraag voor haar pensioen en krijgt reeds twee dagen later positief antwoord. Zij krijgt een (1) melding van MyPension op haar e-mailadres dat er 8 documenten beschikbaar zijn. Uitstekend! Maar dan een dag later 24 mails van e-Box, Doccle én de Vlaamse Overheid met de melding dat er een document beschikbaar is op MyPension. Waarom kan dat niet gewoon 1 melding zijn? Als het mailadres gekend is bij MyPension waarom dan ook de koppeling met de andere instanties? Het zou nog nuttig zijn als documenten na enkele dagen niet gelezen zijn om dan via andere wegen een melding te sturen. Informatica en overheid, het blijft een gevoelig onderwerp. Je zou mijn huisarts eens moeten horen over de horrorverhalen die hij kan vertellen over computers en overheid.
            Voor die supplementaire melding via Doccle heb je wel zelf gekozen hé Hombre, en een vinkje of OK is dikwijls snel gezet
            hé.
            Wil je er van eentje af, https://help.doccle.be/hc/nl/article...t-een-bedrijf-

Comment

Wat Doccle betreft klopt dat inderdaad. Voor e-Box en Vlaamse overheid is dat geen optie want dan krijg je niets meer
              Bovendien, als ik voor Doccle kies voor een bepaalde instelling, dan komt vanuit die instelling (Ziekenfonds, bank, waterbedrijf,...) geen mail meer rechtstreeks op mijn mailadres. MyPension heeft er andere procedures blijkbaar.
              Hombre

Comment

Voor e-Box en Vlaamse overheid is dat geen optie want dan krijg je niets meer
                Dat geven ze zelf ook aan. [emoji6]

We hechten belang aan je privacy, en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming, ben je niet verplicht om een e-mailadres op te geven. Door deze keuze zal je dus geen meldingen van nieuwe berichten ontvangen, en wordt je geacht om regelmatig zelf je My eBox te raadplegen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                  Ik heb mij onlangs geregistreerd en heb in een Q-Park parking probleemloos in- en uit gereden. op basis van die nr-plaatherkenning.
                  Maar anderzijds kreeg ik bij de registratie de verwittiging dat nummerplaatherkenning niet werkt op gepersonaliseerde nr-platen
                  Dus Nete heeft er niks aan.
                  Ik heb geen gepersonaliseerde nummerplaat hoor, ik kan die 1000 euro wel voor minder onnozele zaken gebruiken.
                  Stel je voor dat ik rondrij met "Verseg" als nummerplaat. Ik durf er niet aan denken.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Informatica en overheid, het blijft een gevoelig onderwerp.
                    In feite zeg je ongeveer wat ik schreef in de openingspost van het topic: "Informatica en overheid, nog altijd een beetje willen maar niet kunnen"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Stel je voor dat ik rondrij met "Verseg" als nummerplaat. Ik durf er niet aan denken.
                      Mocht jij daarmee rondrijden, ik gaf u meteen 5.000€ om de plaat af te kopen. [emoji848]
                      Wat een affront zou dat zijn, u linken aan mijn naam. [emoji33][emoji33][emoji33]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Mocht jij daarmee rondrijden, ik gaf u meteen 5.000€ om de plaat af te kopen. [emoji848]
                        Kun je dat schriftelijk en ondertekend bevestigen, dan bestel ik ze direct.
                        Een voorschot van 2000 euro volstaat (ik moet er dan onmiddellijk nog eentje bestellen hé)

Comment

• E-box

Een voorschot van 2000 euro volstaat (ik moet er dan onmiddellijk nog eentje bestellen hé)
                          Het staat hier al schriftelijk. [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Te laat !
                            " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                              Te laat !
                              Gij wilt ook 5.000€ zeker? [emoji23][emoji23][emoji23]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

• E-box

Nete, hou het maar bij een gewone nummerplaat, of we moeten het hier nog jaren lezen dat ge de parkings niet uit geraakt. [emoji23]
                                En dan de verkeersbelasting en BIV in uw E-Box. [emoji33]
                                Is een fiets niets voor u? [emoji848]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X