Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-box

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: E-box

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Was de website MyPension ook niet bij de eersten waar je
    zelf alles kon volgen en regelen?
    Ik denk van wel, bij de rest komt dat ook wel goed,
    alles bereikbaar van op één plaats. [emoji106]
    Kleine verbetering Geert, met vroeger bedoelde ik voor het inwerking treden van MyPension
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • Re: E-box

      Iemand dit al meegemaakt bij myebox? Ik vind een email dat ik een nieuw bericht heb, maar zal nooit via die link onloggen. Ik ga dus via mijn browser naar myebox en krijg dit te zien:


      Tarara dat ik een uur ga wachten!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • Re: E-box

        Ok, dat is hier ook gebeurd, ik had maar 6 min. Dit zal komen door de massa brieven van de pensioen rechten. Maar er is me nog wat anders opgevallen, aangetekend schrijven krijg je nu ook een bericht van, en kan je lezen op e-box. De verzender krijgt dan een bericht dat je het gelezen hebt.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • Re: E-box

          Ik ben hier nu al meer als een uur aan het wachten . Er waren 33000 wachtenden voor mij !!!

          Comment


          • Re: E-box

            Als ze zo nodig willen digitaliseren, mogen ze er ook wel voor zorgen dat ze de capaciteit hebben om dat voor ons 11 miljoen belgjes te doen vind ik.
            Als je een uur moet wachten om iets online te regelen dan ga je toch helemaal voorbij aan het nut.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • Re: E-box

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Iemand dit al meegemaakt bij myebox? Ik vind een email dat ik een nieuw bericht heb, maar zal nooit via die link onloggen. Ik ga dus via mijn browser naar myebox en krijg dit te zien:


              Tarara dat ik een uur ga wachten!
              In de mail staat er voor welk document het is. Bij mij een "Nieuw document van de FOD Financiën - Rekeninguittreksel voorafbetalingen " ists wat ik verleden week al heb ontvangen in de e-box.
              Denk eerder dat er wat mis loopt.

              Comment


              • Re: E-box

                Bij mij het bericht dat er op dinsdag 25 januari onderhoudswerken zullen zijn !!!

                Comment


                • Re: E-box

                  Nu raak ik vlotjes binnen, en vind ik o.a. een bericht over onderhoudswerken. Maar het bericht dat ik in mijn email vond, betrof een doc dat ik vorige week al gezien/gelezen had.
                  Maar de wachtrij lijkt opgelost...
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                  Comment


                  • Re: E-box

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Iemand dit al meegemaakt bij myebox? Ik vind een email dat ik een nieuw bericht heb, maar zal nooit via die link onloggen. Ik ga dus via mijn browser naar myebox en krijg dit te zien:


                    Tarara dat ik een uur ga wachten!
                    Een uur ? Kan evengoed 7 uur zijn of zoiets.
                    Ik heb het nog al geschreven: de overheid en informatica is altijd een beetje "willen maar niet kunnen".
                    Alleen al die melding: ze verwachten "meer dan een uur" wachttijd en dat is dan "over meer dan een uur". Jaja...
                    30938 wachtenden, is dat wel corona-veilig ?
                    Last edited by nete; 26 januari 2022, 23:18.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: E-box

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Een uur ? Kan evengoed 7 uur zijn of zoiets.
                      Ik heb het nog al geschreven: de overheid en informatica is altijd een beetje "willen maar niet kunnen".
                      Sorry, maar dit vind ik zo onjuist. Er worden wel degelijk serieuze inspanningen gedaan (op Vlaams niveau) om volop mee te zijn met de digitalisering.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • Re: E-box

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                        Sorry, maar dit vind ik zo onjuist. Er worden wel degelijk serieuze inspanningen gedaan (op Vlaams niveau) om volop mee te zijn met de digitalisering.
                        Klopt. Ik heb nog nooit last gehad met de E-box, en wanneer ik een bericht zie dat melding maakt van 30.938 wachtenden voor U, en wachttijd die kan oplopen tot meer dan een uur, dan weet ik direct dat er iets van een panne, of onderhoud aan de hand is, en dan kijk ik wel de volgende dag.
                        Waarom zouden er plots midden de voormiddag meer dan 30.000 mensen tegelijk hun E-box willen raadplegen ???
                        Ik heb me reeds meer geërgerd aan de websites van bedrijven, die niet duidelijk zijn, mankementen vertonen, zeer gebruiksONvriendelijk zijn, dan aan deze van de overheid.

                        Comment


                        • Re: E-box

                          Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                          Sorry, maar dit vind ik zo onjuist. Er worden wel degelijk serieuze inspanningen gedaan (op Vlaams niveau) om volop mee te zijn met de digitalisering.
                          Ge weet van wie het komt hé. [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: E-box

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                            Sorry, maar dit vind ik zo onjuist. Er worden wel degelijk serieuze inspanningen gedaan (op Vlaams niveau) om volop mee te zijn met de digitalisering.
                            Allez man, enkel die "ambtelijke" de verwachte tijd "meer dan een uur" en dan "dat is over meer dan een uur" zegt genoeg voor mij.
                            En als je aan de beurt kwam had je dan 30 minuten tijd om de website "te betreden" Waarschijnlijk via Google translate uit het Frans vertaald, want ik heb hem alleszins hier nergens op de vloer gevonden ?
                            Als er dan onderhoud bezig is of een technische storing dan zou je normaal toch iets in de aard van "sorry, we kampen op dit moment met een technisch probleem" als mededeling mogen verwachten. Enfin, in 2022 zou je dat toch mogen verwachten ?
                            Last edited by nete; 28 januari 2022, 14:13.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: E-box

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Allez man, enkel die "ambtelijke" de verwachte tijd "meer dan een uur" en dan "dat is over meer dan een uur" zegt genoeg voor mij.
                              En als je aan de beurt kwam had je dan 30 minuten tijd om de website "te betreden" Waarschijnlijk via Google translate uit het Frans vertaald, want ik heb hem alleszins hier nergens op de vloer gevonden ?
                              Als er dan onderhoud bezig is of een technische storing dan zou je normaal toch iets in de aard van "sorry, we kampen op dit moment met een technisch probleem" als mededeling mogen verwachten. Enfin, in 2022 zou je dat toch mogen verwachten ?
                              Er was geen onderhoud bezig, de panne heeft zich gevormd na een onderhoud
                              iets wat ze duidelijk niet verwacht hadden
                              Maar ik heb het al geschreven, volledige digitalisatie kan ons mss wel eens duur komen te staan

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment


                              • Re: E-box

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                                Er was geen onderhoud bezig, de panne heeft zich gevormd na een onderhoud
                                iets wat ze duidelijk niet verwacht hadden
                                Maar ik heb het al geschreven, volledige digitalisatie kan ons mss wel eens duur komen te staan

                                grts

                                Sieg
                                Mijn opmerking gaat er niet zozeer om dat er eens een probleem optreedt, maar vooral de echt wel kluchtige middeleeuwse manier om dat aan te kondigen.
                                Maar waarschijnlijk staat dat zo in DE procedure die ze moeten volgen

                                Toch al één (alvast voorlopig toch) lichtpuntje. Een melding in mijn e-box dat mijn "rechten" verhoogd zijn (rechten is RVP taal voor "pensioen") en tot nu toe niet nog eens per post (zegel, omslag en brief uitgespaard).
                                Last edited by nete; 28 januari 2022, 15:57.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X