Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-box

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: E-box

    Gisteren een goed gevulde enveloppe in de brievenbus met nog een keer die bekeuring.
    Omdat ik dacht dat e-box vooral diende om de papierberg te verkleinen had ik de e-box versie zelf al uitgeprint.
    Dat zijn dan 6 bladen papier ipv 0.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #92
      Re: E-box

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Gisteren een goed gevulde enveloppe in de brievenbus met nog een keer die bekeuring.
      Omdat ik dacht dat e-box vooral diende om de papierberg te verkleinen had ik de e-box versie zelf al uitgeprint.
      Dat zijn dan 6 bladen papier ipv 0.
      Ge kunt ze misschien eens inscannen, dan heb je ze ook digitaal. [emoji23][emoji23][emoji23]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #93
        Re: E-box

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Gisteren een goed gevulde enveloppe in de brievenbus met nog een keer die bekeuring.
        Omdat ik dacht dat e-box vooral diende om de papierberg te verkleinen had ik de e-box versie zelf al uitgeprint.
        Dat zijn dan 6 bladen papier ipv 0.
        Dikke problemen dus René, ook nog eens drie bladen kwijt,
        zij zitten nog in de overgangsfase, en u dus ook?
        Hier werd wel duidelijk gezegd dat je nog steeds een papieren
        versie krijgt, je pleit dus even schuldig. :-)
        Als je dacht dat dat formulier uit je e-box zou verdwijnen kon
        je dat toch even goed in Dropbox of iets dergelijks zetten.
        Als je al die papieren uit je e-box wil afdrukken is dat natuurlijk
        uw zaak….
        Maar er is ook goed nieuws, vandaag een mail gekregen
        dat er wat klaar stond in My Pension, mijn pensioen is dus
        met ongeveer 40€ verhoogd vanaf deze maand, maar heb het niet afgedrukt hoor.
        Het ambtenaren pensioen van mijn vrouw staat nog niet vermeld,
        moet ik mij nu ongerust maken?
        En ja, wij krijgen dat ook beiden nog eens op papier in de bus.

        Comment


        • #94
          Re: E-box

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          En ja, wij krijgen dat ook beiden nog eens op papier in de bus.
          Krijg jij nog een verandering in je pensioenuitkering op papier? Hier al lang niet meer.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #95
            Re: E-box

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Dikke problemen dus René, ook nog eens drie bladen kwijt,
            zij zitten nog in de overgangsfase, en u dus ook?
            Hier werd wel duidelijk gezegd dat je nog steeds een papieren
            versie krijgt, je pleit dus even schuldig. :-)
            Hoor jullie nu toch eens bezig...
            Ik had die PV al uitgeprint (andere zaken print ik ook niet uit) vooraleer ik het topic opstartte en dus hier vernam dat het ook nog eens met de post ging komen.
            Ik hoef me dus helemaal niet schuldig te voelen maar ik dacht waarachtig dat onze administraties toch op de trein gesprongen waren.
            Last edited by nete; 13 januari 2022, 08:47. Reden: typfoutje laatste woord
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #96
              E-box

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Hoor jullie nu toch eens bezig...
              Ik had die PV al uitgeprint (andere zaken print ik ook niet uit) vooraleer ik het topic opstartte en dus hier vernam dat het ook nog eens met de post ging komen.
              Ik hoef me dus helemaal niet schuldig te voelen maar ik dacht waarachtig dat onze administraties toch op de trein gesprongen was.
              Uit deze en uw vorige reacties blijkt anders wel dat je de papierberg wil zien verminderen, of niet? [emoji848]

              #1
              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              [/B]Ik ga stante pede die koppeling buitensmijten, sorry voor de papierwinkel die dan niet verkleint
              #28
              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              En als ik hier lees komt hetzelfde binnenkort nog eens op papier via de post, helemaal te gek.
              Je vindt het erg dat ze dat ook op papier sturen, maar als ze het elektronisch sturen dan ga je het meteen printen.
              Toch rare kronkel. [emoji849]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #97
                Re: E-box

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                Je vindt het erg dat ze dat ook op papier sturen, maar als ze het elektronisch sturen dan ga je het meteen printen.
                Toch rare kronkel. [emoji849]
                Echt hopeloos hé
                #95 Ik had die PV al uitgeprint (andere zaken print ik ook niet uit) vooraleer ik het topic opstartte en dus hier vernam dat het ook nog eens met de post ging komen.

                Dus ja, ik vond dat een PV toch iets gemakkelijker leest op papier. Ook omdat het helemaal anders opgesteld is dan vroeger. (jaren geleden dat ze me nog eens "te pakken" hadden)
                Uw "eeuwige spijkers op laag water zoeken kronkel" vind ik alvast een stuk straffer.
                Last edited by nete; 13 januari 2022, 08:41.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #98
                  Re: E-box

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Krijg jij nog een verandering in je pensioenuitkering op papier? Hier al lang niet meer.
                  Ja hoor, zowat twee keer per jaar zenden ze mij een brief met de cijfers en eventuele wijzigingen.

                  Comment


                  • #99
                    Re: E-box

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Dus ja, ik vond dat een PV toch iets gemakkelijker leest op papier.
                    Klaag er dan niet over dat ze het op papier sturen. [emoji849]
                    Hopeloos!
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: E-box

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Klaag er dan niet over dat ze het op papier sturen. [emoji849]
                      Hopeloos!
                      Ik maak er een opmerking op omdat ik het zielig vind dat ons belastingsgeld steeds opnieuw gebruikt wordt om sommige bombastische sites op te starten die dan weinig of geen meerwaarde geven. (e-box, my career...)
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: E-box

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik maak er een opmerking op omdat ik het zielig vind dat ons belastingsgeld steeds opnieuw gebruikt wordt om sommige bombastische sites op te starten die dan weinig of geen meerwaarde geven. (e-box, my career...)
                        Velen kopen online, bankieren online, vragen allerlei zaken online aan en zo is dat ook met de overheid en allerhande instanties … mensen willen alles altijd en overal kunnen raadplegen.
                        En inderdaad vind ik dat zelf ook wel eenvoudiger dan steeds naar een bepaalde dienst te moeten gaan, bellen of schrijven.
                        Op de hoop toe is het dan ook nog eens centraal gearchiveerd en hoef je thuis geen berg documenten meer te klasseren.
                        Ja, ik hou dat ook nog allemaal bij, maar gewoon een digitale kopij op mijn PC en NAS.
                        Hoe meer digitaal, hoe meer ruimte in de kast voor iets anders.
                        De overheid kan gewoon niet anders dan volgen.
                        Uiteraard is niet alles perfect … maar wat is dat wel hé. [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: E-box

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Uiteraard is niet alles perfect … maar wat is dat wel hé. [emoji6]
                          De pensioen dienst misschien Freddy, hier in de tijd alles zelf
                          en online geregeld en ik moet zeggen dat dat allemaal perfect
                          en zonder fouten is gelopen.

                          Comment


                          • Re: E-box

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            De pensioen dienst misschien Freddy, hier in de tijd alles zelf
                            en online geregeld en ik moet zeggen dat dat allemaal perfect
                            en zonder fouten is gelopen.
                            Het is zelden dat ik ergens problemen heb en als er iets eens een tijdje uit ligt, dan maak ik daar geen probleem van. [emoji6]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: E-box

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              De pensioen dienst misschien Freddy, hier in de tijd alles zelf
                              en online geregeld en ik moet zeggen dat dat allemaal perfect
                              en zonder fouten is gelopen.
                              Inderdaad, de website MyPension toont ook steevast de laatste stand van het pensioendossier, dat was vroeger wel wat even anders.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment


                              • E-box

                                Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                                Inderdaad, de website MyPension toont ook steevast de laatste stand van het pensioendossier, dat was vroeger wel wat even anders.
                                Was de website MyPension ook niet bij de eersten waar je
                                zelf alles kon volgen en regelen?
                                Ik denk van wel, bij de rest komt dat ook wel goed,
                                alles bereikbaar van op één plaats. [emoji106]

                                Comment

                                Working...
                                X