Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale TV frustraties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Digitale TV frustraties

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes.

Ik maak natuurlijk de rekening met het abonnement dat ik nu heb.
    Nu betaal ik €129 voor een pakket met alles erin, waaronder een max van 5 gsm abonnementen, was van toen de kinderen nog thuis waren.
    Nu zijn daar maar twee gsm's meer op aangesloten maar de prijs blijft hetzelfde.
    One met twee gsm's en zonder digibox zou €86.00 kosten, dus voor mij eigenlijk een verschil van €43.00
    Die €50.00 verschil van daarnet was bekeken met de promotie van korting op de eerste drie maanden.
    One met digibox zou idd maar €20.00 duurder zijn.
    Om een voordeel op TV te berekenen mag je uiteraard geen 5 GSM-abonnementen in rekening nemen.
    Blijft voor “digitale TV maar een verschil meer van 10,5€.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Digitale TV frustraties

Weet iemand de prijzen voor digitale tv in het buitenland? Frankrijk, Spanje?
      Ik kan me niet voorstellen dat die prijzen gelijkaardig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Terugkijk TV is al jaren zo, je kan niet doorspoelen … zowel de reclame niet als de programma’s niet.
        Wat terugkijken betreft tijdens het kijken, dan zijn er drie mogelijkheden:
        1) de Digicorder stond reeds aan op dezelfde zender, dan kan men alles kijken vanaf dat de Digicorder aan staat met een limiet van enkele uren.
        2) de Digicorder werd aangezet als het programma al begonnen was, dan is het gedeelte na het aanzetten zoals een opname en het gedeelte voor het aanzetten van de Digicorder als een programma op aanvraag.
        3) de Digicorder stond aan maar op een andere zender en men verandert dan van zender, hetgeen men achteruit wil kijken ojp de nieuwe zender werkt zoals een programma op aanvraag en men kan niet doorspoelen.

Vermoedelijk heeft u dat vroeger geprobeerd op een programma dat begonnen is nadat de Digicorder werd aangezet en nu met een programma dat begonnen is voordat u de Digicorder aan zette.

Heb het ondertussen ook getest en op deze manier werkt het, net zoals het al jaren is.
        Telenet wil dit inderdaad veranderen op vraag van … maar Digicorders kunnen ze op dit,moment nog niet aanpassen, de eerste updates die dit veranderen worden pas ergens in de loop van 2022 verwacht.
        De nieuwe TV-box is een andere situatie, daar is de upgrade al lopende en zijn heel wat mensen al gezien.
        Ik kan bij terugkijk tv wel snel vooruitspoelen, enkel bij de Vtm zenders niet (voorlopig nog)!
        Ik heb nog een oude (5 jaar) digicorder.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Digitale TV frustraties

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Ik kan bij terugkijk tv wel snel vooruitspoelen, enkel bij de Vtm zenders niet (voorlopig nog)!
          Ik heb nog een oude (5 jaar) digicorder.
          Uiteraard, over deze zenders gaat het en dat had ik beter gepreciseerd. [emoji6]
          Men krijgt ook een melding over deze beperking.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Uiteraard, over deze zenders gaat het en dat had ik beter gepreciseerd. [emoji6]
            Men krijgt ook een melding over deze beperking.
            Precies
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

VerSeg,

Ik heb het over terug kijk tv ( zit niet standaard in een abonnement ) , dus de zenders waar in de tv gids een play knopje bij staat. Niet over terug spoelen als de digibox al aan staat. Enkele maanden geleden kregen we de melding dat terugkijk tv nog beter ging werken, ze bedoelden dat als je een programma opvraagt het precies op het juiste moment startte. Maanden werkt dat perfect, maar ze zijn daar blijkbaar vanaf gestapt. Daarnet nogmaals getest, op VTM tijdens het nieuws op ok gedrukt en dan op kijken gedrukt ( vroeger stond daar vanaf begin kijken) en wat zie ik er komt eerst een spotje over een eigen programma "the best of" en daarna het volledige reclame blok. Dus ik heb het vermoeden dat ze, als je het nieuws gaat opvragen ze de reclame blok die voor het nieuws was ook terug afspelen en dus die functie van nog preciezer ( op het juiste moment starten ) afgevoerd hebben. En dat je het nieuws niet verder kan spoelen is inderdaad al langer niet meer mogelijk maar dat ging vroeger wel. Daarna nog een testje gedaan. Het nieuws opgevraagd vanaf de tvgids. Daar zie je de melding verder kijken of vanaf het begin kijken. Ook hier terug eerst hun eigen reclame blok over "the best of" en daarna het volledige reclame blok alvorens het nieuws start.

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Nu gaat Telenet ook hun gratis 50mb webruimte afschaffen. Niet dat je er erg veel mee kon doen, ik vond het toch handig om snel een foto te linken en om wat experimenten met websitebouwen uit te voeren. Geen ramp, toch weeral jammer van Telenet.
                Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Daarnet nogmaals getest, op VTM tijdens het nieuws op ok gedrukt en dan op kijken gedrukt ( vroeger stond daar vanaf begin kijken)
                  …/…
                  Daarna nog een testje gedaan. Het nieuws opgevraagd vanaf de tvgids. Daar zie je de melding verder kijken of vanaf het begin kijken.
                  De reclame laat ik er even tussenuit, even enkel op de functies verder gaan. [emoji6]
                  De mogelijkheden veranderen volgens de situatie.
                  Ik heb op alle VTM zenders een test gedaan met een programma waar in de gids het terugkijk-symbool bij staat.

Ik zet de zender op waar het programma al lopende is (zoals uw initiële post waar je het begin gemist hebt).
                  Ik wacht heel even en druk op OK en kies voor “Kijken”, daar heb ik dan de keuze tussen “Live kijken” en “Vanaf begin kijken”.

Ik kies een van beiden en kijk een paar minuten waarna ik het kijken onderbreek en zelfs van zender verander.
                  Daarna zet ik het terug op betreffende zender waar het programma nog lopende is, ik druk terug op OK en krijg dan de keuze tussen “Verder kijken” en “Vanaf begin kijken”.

Dan onderbreek ik het kijken nogmaals, verander van zender en ga dan via de TV gids, ik selecteer het betreffende programma en daar kan ik dan kiezen tussen “Live kijken” of “Verder kijken” of “Vanaf begin kijken”.

Zijn dat dan niet de mogelijkheden zoals vroeger?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Wat wel kan op Vtm is pauzeren en wat je gepauzeerd hebt doorspoelen .
                    George Orwell

Comment

Wat wel kan op VTM als je bvb naar de wc gaat, is pauzeren en daarna doorspoelen hetgeen je gepauzeerd hebt .
                      George Orwell

Comment

Digitale TV frustraties

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Wat wel kan op VTM als je bvb naar de wc gaat, is pauzeren en daarna doorspoelen hetgeen je gepauzeerd hebt .
                        Ook achteruit spoelen en terug vooruit spoelen kan.
                        Tenminste het gedeelte van het programma dat de Digicorder aan stond op dezelfde zender met een maximum van 3 uur (niet 100% zeker van de tijd). [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X