Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

    het wordt nog leuker, met meer en meer wegen die enkel toegankelijk zijn voor buurtbewoners of met een geldige reden, bewaakt met anpr camera's

    Comment


    • #17
      Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Volgende week maandag moeten we weer die kant uit en ik vind nergens of de werkzaamheden aan de Duracell-rotonde al voorbij zijn....
      Dacht tot eind 2021 ergens te hebben gelezen.. Ik ga het even opzoeken Hier dacht ik het te hebben gelezen, maar misschien is het wat anders wat u bedoeld?
      Last edited by Hak; 11 oktober 2021, 16:36.
      Rp

      Comment


      • #18
        Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

        Omleidingen in België, soms zijn ze zo verwarrend dat de automobilist gewoon rechtdoor rijdt...
        Waarschijnlijk had de bestuurder hier toch wat te diep in het glas gekeken, want het was tijdens het kermisweekend hier in Sint-Jozef Rijkevorsel (deze foto is gemaakt in 2004, met een 300D).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #19
          Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Exact! Ik heb m'n gps moeten uitschakelen toen ik een 2-3 maanden geleden via de 'Duracell'-rotonde van Aarschot naar Leuven wou!
          Sindsdien ben ik al een paar keer over Diest gereden, maar dan heb je nog meer last (wegens werkzaamheden) op de E314 Lummen-Leuven.
          Volgende week maandag moeten we weer die kant uit en ik vind nergens of de werkzaamheden aan de Duracell-rotonde al voorbij zijn....
          Als ik nu op m'n Tom Tom kijk,dan zie ik dat het daar allemaal afgesloten is.Als ik dan informatie laad,dan zie ik een rood verbodsbord met witte streep.Dus zal ik geen routebeschrijving krijgen die langs daar loopt.Hangt er zeker vanaf hoe recent jpuw exemplaar is zeker en of hij bijgewerkt is.

          Comment


          • #20
            Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

            Dank voor diegenen die de buurt van Aarschot kennen.
            Ik heb op mijn VW Tiguan een ingebouwd GPS systeem. Pas om de zoveel jaren een te betalen update via CD. Het systeem kent wel 'dynamische routebeschrijving' in geval van vrij plotselinge files, maar voor de langdurende werkzaamheden in Aarschot bleek dat langs geen kanten te werken!
            Ik denk dat de tip van OpaJM wel zou werken, maar ik vrees dat ik weer best over Diest rijd (omdat ik die route intussen al zo vaak gedaan heb), totdat ik zeker ben dat een en ander weer is zoals het moet zijn. Als je wegenenverkeer moet geloven duurt het inderdaad nog tot eind 2021. En dat voor toch een belangrijk verkeersknooppunt.

            Nu... als wij vanuit de Kempen naar Leuven moeten, is dat omwille van het UZ. Met een beetje geluk moeten we daar (na het bezoekje van maandag a.s.) niet meer snel zijn. Laat ons hopen!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #21
              Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

              Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
              het wordt nog leuker, met meer en meer wegen die enkel toegankelijk zijn voor buurtbewoners of met een geldige reden, bewaakt met anpr camera's
              Vooral als ze dat bord pas daar zetten als je al in de straat bent na een rotonde, er een volle witte lijn is en er staat “doorrijden is boete”. [emoji849]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

                Vlaams voor omleiding: "omlegging"

                Comment


                • #23
                  Re: Bewegwijzering omleidingen bij werken (of Antwerpen 10 miles)

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  ik vrees dat ik weer best over Diest rijd (omdat ik die route intussen al zo vaak gedaan heb), totdat ik zeker ben dat een en ander weer is zoals het moet zijn.
                  Tegen dan breken ze ergens anders de weg weer open.....

                  Comment

                  Working...
                  X