Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aquariumlichten welke uren ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aquariumlichten welke uren ?

Ja jongens!
    Van een trol gesproken.
    Eerst schrijft hij dat er om de 3 weken kalkaanslag van de ruiten moet geveegd worden, dan is het opeens geen kalk meer maar een witte was.
    Zwart water kent hij waarschijnlijk ook niet.
    Vraag me ook wel af of hij weet waarvoor een osmoser dient.
    En om te eindigen want je bent het niet waard dat ik nog je beschuldigingen en verwijten probeer te weerleggen, Ik ben bijna 75 jaar, en had een aquarium van mijn 22 tot over 14 jaar.
    Ik had connecties met een discus kweker in de Jura in Frankrijk met die winkel in Frankrijk en ja, meneer beweerd dat ik geen ervaring heb.
    Sorry, zo'n onnozele en agressieve taal heb ik hier voor het eerst tegengekomen.
    Doe zo maar verder want je zult wel op alle fronten gelijk hebben aangezien je zoveel ervaring hebt.
    Adios

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Jammer maar begrijpelijk dat de TS niet meer reageert gezien de aard van de reacties die met de oorspronkelijke vraagstelling weinig van doen hebben.
      http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Jammer maar begrijpelijk dat de TS niet meer reageert gezien de aard van de reacties die met de oorspronkelijke vraagstelling weinig van doen hebben.
        Is hier nogal dikwijls het geval. Een paar (betweters ?) beginnen elkaar verwijten naar het hoofd te slingeren en het goed bedoelde topic sterft een langzame dood. Jammer maar helaas zijn het nogal dikwijls dezelfde die de oorzaak, of een deel van de oorzaak zijn....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pappietje Bekijk bericht
          Is hier nogal dikwijls het geval. Een paar (betweters ?) beginnen elkaar verwijten naar het hoofd te slingeren en het goed bedoelde topic sterft een langzame dood. Jammer maar helaas zijn het nogal dikwijls dezelfde die de oorzaak, of een deel van de oorzaak zijn....
          Volgens mij heb ik TS voldoende informatie gegeven, kan er ook niet aandoen dat er hier ene de trol uithangt.
          Jullie inbreng is zeker relevant?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik heb in mijn aquarium een nachtlampje dat nog een half uur brandt nadat de hoofdverlichting gedoofd is. Dit voorkomt 's avonds blinde paniek bij de vissen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Volgens mij heb ik TS voldoende informatie gegeven, kan er ook niet aandoen dat er hier ene de trol uithangt.
              Ik heb zelf een aquarium sedert 1975, maar wanneer ik hier al die commentaren van "experts" lees heb ik al geen goesting meer om te reageren...tenzij via PB aan TS 😉.
              NMBS'er blijf bij uw spoor zou ik zeggen😋.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                De eerste reactie van mij op dit Topic was naar mijn mening zeker inhoudelijk. Helaas werd daar verder niet op gereageerd. Vervolgens zie ik het Topic ontsporen en als ik daar op reageer is het niet relevant? Wie de schoen past trekt hem aan..
                http://www.smuttynose.nl

Comment

De eerste reactie van mij op dit Topic was naar mijn mening zeker inhoudelijk. Helaas werd daar verder niet op gereageerd. Vervolgens zie ik het Topic ontsporen en als ik daar op reageer is het niet relevant? Wie de schoen past trekt hem aan..
                  Mijn mening over jouw bericht : 👍👍👍

Comment

Maak toch een "groot" of "Algemeen" aquarium topic waar iedereen zijn ervaringen kan delen. En dan nog ga je zien dat er zever van komt

Comment

Working...
                    X