Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ext. hdd problemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ext. hdd problemen

Op andere pc (w7) zonder AV , resultaat : noppes
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Ik ga nu opslagen/backuppen op kleinere hdd's per categorie (bv foto's, muziek, video) .
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Nete bedoelde, de schijf op een SATA aansluiting testen. Je hebt zulke overgangen USB > - < SATA.
        Of probeer de schijf in DOS te herstellen want waarschijnlijk is daar niks mis mee aan de hand.
        Je kunt ook eens proberen er "KILLDISC" op los te laten tenminste als je de schijf nog ziet staan in Schijfbeheer.
        Ik bedoel die HD rechtstreeks met een SATA kabel en voeding even aan het moederbord hangen van de dektop PC zodat al die USB boetiek er niet tussen zit.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ik bedoel die HD rechtstreeks met een SATA kabel en voeding even aan het moederbord hangen van de dektop PC zodat al die USB boetiek er niet tussen zit.
          in de titel staat "Ext.hdd problemen" dus dacht ik dat het over een externe HDD ging en normaal hebben deze een USB aansluiting?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            in de titel staat "Ext.hdd problemen" dus dacht ik dat het over een externe HDD ging en normaal hebben deze een USB aansluiting?
            Klopt, maar een externe HD behuizing bevat een HD die er ooit ingestopt is (eventueel door de fabrikant) en je er dus ook kan uithalen.
            Last edited by nete; 27 augustus 2021, 12:05.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...