Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet-cliché shootlocaties Belgische kust voor communie ? (geen duinen dus)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Niet-cliché shootlocaties Belgische kust voor communie ? (geen duinen dus)

Binnenkort doe ik 2 communieshoots met meisjes, ik dacht eerst aan iets met bloemen, maar de ouders prefereren aan onze kust.
    De duinen vind ik mega-cliché, ik kom slecht want iedereen trekt daar dezelfde foto's.

Zijn er eigenlijk nog originele leuke niet cliché plaatsjes aan onze Belgische kust ?
    De opaalkust Frankrijk met mooie rotsen is te ver en bij ons is alles plat helaas...

Re: Niet-cliché shootlocaties Belgische kust voor communie ? (geen duinen dus)

Het zal toch vooral afhangen van wat die ouders zelf willen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Ze vroegen simpelweg "aan zee"
      Met een 85 f1.4 bokeh zie je geen achtergrond, met alles scherp zijn het dan weer toeristenkiekjes.
      Van communie of huwelijksfoto's in de duinen kom ik echt slecht, ben toch graag wat origineel dat het niet te saai / cliché is.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Het zal toch vooral afhangen van wat die ouders zelf willen?

Comment

Laat gewoon je fantasie werken. Ga eens naar de kust, neem die gasten mee en zie waar ze zich het leukst thuis vinden en gebruik dat als uitgangspunt. Zelfs in je wat noemt oervervelende klassieke duinen zijn pareltjes en nieuwigheden te ontdekken. Als fotograaf ben je beeldvormer. Uiteindelijk moet de gefotografeerde de aandacht trekken en niet de omgeving.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Misschien eens denken aan de kust in Zeeland ? Dichtbij en net dat ietsje anders.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

In Cadzand heb je die paaltjes in zee, maar is ook het enige denk ik.
            Gisteren eens in Oostende aan het Oosterstaketsel rondgelopen, erbarmelijk lelijk met de kunstmatige rotsblokken, je zou geen zin hebben om je camera daar boven te halen :-)
            Zal nog eens kijken op google streetview of er zijn van die websites zoals photoplaces, want is al voor dit weekend en heb totaal nog niets :-(

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Misschien eens denken aan de kust in Zeeland ? Dichtbij en net dat ietsje anders.

Comment

Oostduinkerke het visserijmuseum. In het museum zelf en het oude vissershuisje. Ook het Estaminet De Peerdevisscher is zowel binnen als er voor een mooi decor. Het is maar een idee hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                In Cadzand heb je die paaltjes in zee, maar is ook het enige denk ik.
                Gisteren eens in Oostende aan het Oosterstaketsel rondgelopen, erbarmelijk lelijk met de kunstmatige rotsblokken, je zou geen zin hebben om je camera daar boven te halen :-)
                Zal nog eens kijken op google streetview of er zijn van die websites zoals photoplaces, want is al voor dit weekend en heb totaal nog niets :-(
                Ja, voor dramatische kusten moet je naar Cap Gris Nez of verder rijden.
                Daar heb ik indertijd de foto's van mijn kinderen genomen.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Als je niet weet waar zich de mooiste golfbrekers zich bevinden, als je niet weet waar zich de mooiste duinen zich bevinden, als je niet waar het mooiste helmgras groeit, zou je dan niet eerst de kust gaan verkennen?
                  Ga een paar tips geven, Oostduinkerke, Nieuwpoort, Bredene, Klemskerke en het golfterrein van De Haan (als het er nog is want die gelwolven van bouwpromotoren hebben al heel onze kust naar de kl#ten geholpen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Grens Nieuwpoort-Oostduinkerke liggen in de duinen richting Oostduinkerke enkele WWII bunkers. Achtergrond voor "grungy" plaatjes?
                    Coordinaten Google Maps 51.14014909815393, 2.6933089428316666 en 51.13918206316862, 2.6903075067982947

Anders eens kijken bij de monumenten van Beaufort 2021? https://www.beaufort21.be/en/artists

Comment

Working...
                    X