Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verbruiksmeter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verbruiksmeter

@Sieg, koopt de meter dan in België hé.
    Koop uw VOLTCRAFT SEM6000FR Energiekostenmeter Bluetooth-interface, Gegevensexport, Datalogger, Kostenprognose, TRMS, Instelbaar bij Conrad Electronic. ✓ +3500 merken ✓ +1.000.000 producten ✓ +85.000 zakelijke klanten
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      @Sieg, koopt de meter dan in België hé.
      https://www.conrad.be/p/voltcraft-se...elbaar-1626068
      Conrad is niet Belgisch

Maar het merk Conrad Elektronics had ik ook al zien staan in de handleiding van de Voltkraft meter

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

verbruiksmeter

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Ik ben nog van de oude stempel en heb meer vertrouwen als ik iets lokaal koop met een keurmerk (trouwens ik dacht dat dit verplicht is)
        Ook ben ik van het principe om mijn lokale zaken te steunen, tjah zoals ik zeg, van de oude stempel hé

Trouwens, ik heb wel eerst de moeite gedaan om de handleiding door te nemen, ook daar is geen vermelding van keurmerk

grts
        Sieg
        Moest alles wat uit China of die andere landen komt plots kapot gaan Sieg, wedden dat je niets meer in huis hebt dat nog werkt.
        Ik heb toevallig vele jaren bij Philips components gewerkt.
        Moest je weten wat bij ons passeerde uit Philips fabrieken uit China en Indië wat bij ons van de nodige keurmerken werd voorzien, je valt op je rug, en ja, ook componenten voor de medische sector of voor bv. HP meetapparatuur waar zeer strenge eisen aan werden gesteld, werden bij ons getest en gekeurd.

En wat betreft lokale zaken steunen, in het begin van de lockdown hoor ik de baas van Torfs schoenen nog op de radio reclame maken voor zijn online schop, ook met de woorden “koop lokaal”
        T’is net deze die het moet zeggen, van waar denk je dat hij zijn schoenen invoert?

Ik koop bij de zaken waar het prijs/kwaliteit het goedkoopst is, als een lokale zaak voor net hetzelfde 50% meer wil verdienen kan die het steken waar de zon niet schijnt.

Voorbeelden genoeg te vinden, ik hoef die lokale materiaal verkoper van hier achter met zijn grote villa en zijn twee dikke AMG Mercedessen niet te steunen van mijn pensioen denk ik.

Comment

Ik zou nu niet echt in Slowakije zoiets bestellen, moet toch wel wat kwaliteit hebben
          Benieuwd of het EU gekeurd is
          Vermits Slowakije deel uitmaakt van de Europese Unie zou ik denken van wel.... Ze gebruiken zelfs de euro en maken deel uit van Schengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
            Vermits Slowakije deel uitmaakt van de Europese Unie zou ik denken van wel.... Ze gebruiken zelfs de euro en maken deel uit van Schengen.
            Dat zou ik ook denken doch staat in ieder geval nergens vermeld, ook niet bij andere sites waar deze meter te vinden is
            Maar ieder doet wat hij wil uiteraard, dat heb ik trouwens ook geschreven
            Als iemand enkele euro's wil besparen op veiligheid, so what, niet mijn probleem

grts
            Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Moest alles wat uit China of die andere landen komt plots kapot gaan Sieg, wedden dat je niets meer in huis hebt dat nog werkt.
              Ik heb toevallig vele jaren bij Philips components gewerkt.
              Moest je weten wat bij ons passeerde uit Philips fabrieken uit China en Indië wat bij ons van de nodige keurmerken werd voorzien, je valt op je rug, en ja, ook componenten voor de medische sector of voor bv. HP meetapparatuur waar zeer strenge eisen aan werden gesteld, werden bij ons getest en gekeurd.

En wat betreft lokale zaken steunen, in het begin van de lockdown hoor ik de baas van Torfs schoenen nog op de radio reclame maken voor zijn online schop, ook met de woorden “koop lokaal”
              T’is net deze die het moet zeggen, van waar denk je dat hij zijn schoenen invoert?

Ik koop bij de zaken waar het prijs/kwaliteit het goedkoopst is, als een lokale zaak voor net hetzelfde 50% meer wil verdienen kan die het steken waar de zon niet schijnt.

Voorbeelden genoeg te vinden, ik hoef die lokale materiaal verkoper van hier achter met zijn grote villa en zijn twee dikke AMG Mercedessen niet te steunen van mijn pensioen denk ik.
              Geert, het is totaal iets anders wanneer materiaal gemaakt wordt in China, Taiwan, Singapore, enz... en dan hier een keurmerk krijgt
              Ik weet dat bijna alles ginds gemaakt wordt, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat ik iets ongekeurd uit China moet gebruiken in mijn elektrische circuits

En wat betreft lokaal kopen, dan bedoel ik echt dingen die er toe doen, dus zaken die een keurmerk moeten hebben zoals elektrisch installatiemateriaal wat hier vernoemd werd
              Als je ziet wat een deftige gekeurde powerplug kost hier in onze landen, wel dan denk ik dat er toch wat verschil in kwaliteit en vooral keuring zal zitten

En wat betreft lokaal aankopen en teveel betalen, hangt er vanaf voor wat het is uiteraard
              Zo koop ik mijn fotomateriaal ook in een Belgische zaak, redelijk lokaal, en ja sommige prijzen zijn duurder, doch heb ik me al heel veel meer uitgespaard door steeds bij hen te kopen.

En btw, mijn vrouw is ook deeltijds zelfstandige maar twee dikke AMG Mercedessen hebben wij niet voor de deur staan, zelfs niet eentje, en die "grote villa" dat valt ook goed mee

grts
              Sieg
              Last edited by Sieg; 7 juli 2021, 01:09.

Comment

Conrad is niet Belgisch

Maar het merk Conrad Elektronics had ik ook al zien staan in de handleiding van de Voltkraft meter

grts
                Sieg
                Dan had u ook wel op de conrad.be website op de foto gezien dat deze meter een CE keurmerk heeft. Veel succes in uw zoektocht naar een Belgische fabrikant.
                Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                  Dan had u ook wel op de conrad.be website op de foto gezien dat deze meter een CE keurmerk heeft. Veel succes in uw zoektocht naar een Belgische fabrikant.
                  Prima voor TS, doch ik ben niet op zoek

grts
                  Sieg

Comment

Working...
                  X