Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I-Cloud vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I-Cloud vraagje

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
    Die melding/vraag voor toegang tot die "server?" in het Brusselse kwam denk ik bij het inloggen op mijn Apple account vanop mijn pc.
    Heel je "probleem" gaat toch niet over deze mail ?: OnlineCloud <info.sos-3304jd@rc811s.onmicrosoft.com>
    Dat is SPAM want ik ontvang hem ook en heb geen Apple account of toestellen
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Heel je "probleem" gaat toch niet over deze mail ?: OnlineCloud <info.sos-3304jd@rc811s.onmicrosoft.com>
      Bij het inloggen op de Apple account staat er, staat los van die mail dat die al als spam aanzien heeft. [emoji57]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Het ging mij erover dat
        1/ ik mij niet veilig voelde bij het ingeven van alle Visa kaartgegevens via de iPhone. Blijkt dus wel veilig want via Apple account.
        2/ ik plots een "nieuwsoortig" maar wel verbandhoudend spam mail kreeg en dit dus kort na mijn beperkte (i)cloud activiteit van slechts enkele uren voordien. Dat is toch wel straf en alarmerend vind ik.

Comment

Ik krijg sinds gisteren ook de ene na de andere e-mail van I-Cloud i.v.m. met ruimte die ik moet bijkopen voor mijn foto's ?
          Om het uur komt er zo'n mail binnen. Zogezegd van Amazon.
          En ik werk niet met I-Cloud
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Ik krijg sinds gisteren ook de ene na de andere e-mail van I-Cloud i.v.m. met ruimte die ik moet bijkopen voor mijn foto's ?
            Om het uur komt er zo'n mail binnen. Zogezegd van Amazon.
            En ik werk niet met I-Cloud
            iCloud en Amazon. [emoji848]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X