Mijn vraag : gelieve op 1 juni ( meerdere keren aan telefoon gezegd ) mijn vaste telefoonlijn en internet af te sluiten ( in mijn kine praktijk ) Wat doen ze? Ik krijg plots sms bericht dat mijn aanvraag al uitgevoerd is.....maw 10 dagen te vroeg. Die ezels sluiten toch wel direct alles af zeker!!
Mijn verwarming en vele andere electrische toestanden worden echter via internet bediend....met als gevolg dat ik nu niets meer kan instellen vanop afstand.
Ik bel terug om dit direct laten recht te zetten..... blijkbaar kan dit dus niet onmiddellijk en moet ik wachten tot de afsluiting bij hun helemaal in orde is.
ZIJ hebben dus de fout gemaakt door direct alles af te sluiten....
Daarna moeten ze blijkbaar een herstel van afsluiting aanvragen om alles opnieuw op te starten en moet er waarschijnlijk een technieker langskomen....
Ik moest vandaag nog heel veel administratie doen vanuit mijn woonplaats, ik log dan in op mijn laptop op de praktijk zodoende moet ik geen 55km rijden om het ginder te doen.
Onbegrijpelijk....
Mijn verwarming en vele andere electrische toestanden worden echter via internet bediend....met als gevolg dat ik nu niets meer kan instellen vanop afstand.
Ik bel terug om dit direct laten recht te zetten..... blijkbaar kan dit dus niet onmiddellijk en moet ik wachten tot de afsluiting bij hun helemaal in orde is.
ZIJ hebben dus de fout gemaakt door direct alles af te sluiten....
Daarna moeten ze blijkbaar een herstel van afsluiting aanvragen om alles opnieuw op te starten en moet er waarschijnlijk een technieker langskomen....
Ik moest vandaag nog heel veel administratie doen vanuit mijn woonplaats, ik log dan in op mijn laptop op de praktijk zodoende moet ik geen 55km rijden om het ginder te doen.
Onbegrijpelijk....
Comment