Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Benzineprijzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Benzineprijzen

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Er zijn zoveel mogelijke situaties dat dit ook echt een persoonlijke keuze zal zijn. [emoji6]
    Inderdaad Freddy, mijn broer is eind 2009 overleden in Zuid-Afrika, het lichaam over vliegen zou dan zonder verzekering
    iets van bijna 25.000€ kosten...
    Maar dat heeft er niets mee te maken, hoe ben ik aan die verzekering begonnen, vroeger gingen wij
    steeds tijdens de vakantie voor drie weken op reis, en liet ik mij voor die drie weken verzekeren (repatriëring, sleepkosten
    inzittenden enz.) bleek dat die drie weken verzekering bijna zoveel koste als een jaar rond verzekeren, dat was dan iets van
    een 2.000 Bef. in de jaren 70, omdat wij dan later meestal drie keer per jaar met de auto op reis gingen was de keuze snel
    gemaakt.
    Iets dat er "gratis" bij zit is doorgaans maar de absolute basis dekking, ik speel liever op zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Iets dat er "gratis" bij zit is doorgaans maar de absolute basis dekking, ik speel liever op zeker.
      Gratis is het eigenlijk ook niet hé, je betaalt het ook bij Total mee.
      Gemiddeld 16,7 cent de liter en minimum 25 liter voor drie weken dekking.
      Dat is 4,175€ of bijna 73€ per jaar voor wie met 25 liter toekomt per drie weken.
      Wie elke week 60 liter tankt, die betaalt eigenlijk 522,50€. [emoji848]
      Elke situatie is dus fors anders.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Klopt, maar als je 40 jaar een premie betaalt en niets voor hebt, dan kost dat ook veel.
        Dat is met alle verzekeringen zo. Ook met mijn brandverzekering. Ja, dat kost elk jaar een hoop. Maar wil je het risico lopen er geen te hebben? Je betaalt elk jaar een hoop geld in de hoop dat je die mannen niets moet vragen. Maar als het dan eens nodig is...

Comment

Ik tank bij Dats hier in Roeselare laatste keer 1.338 voor eu95 meen ik,
          maar per tankbeurt van ongeveer 40 à 50 liter krijg ik dan nog eens een extra korting van ongeveer 1€,
          die korting is er gekomen toen Dats hun pompen begon te promoten en overal tankkaarten ging uitdelen
          aan de poorten van grote firma's bij Philips Roeselare waren ze er daar meteen een paar duizend kwijt,
          want je kon er gerust twee krijgen, speelde allemaal geen rol, die korting is hier nooit weg gevallen,
          staat nog steeds op mijn uittreksel.

Comment

Working...
          X