Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gebruikt een app om aandelen te kopen/verkopen en welke ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie gebruikt een app om aandelen te kopen/verkopen en welke ?

Welke zijn zo de bekendste apps om aandelen te kopen/verkopen en beste (met minste extra kosten) ?
    Zou dit in de toekomst wel eens willen proberen met wat spaarcentjes, op lange termijn gaan velen toch vooruit.

Een spaarrekening brengt niets op en beleggingsfondsen met kapitaalbescherming hoor je ook bijna niet meer.
    Een maat maakt veel winst met coins met potentieel (geen bitcoins), maar liever toch eens met aandelen proberen.

Re: Wie gebruikt een app om aandelen te kopen/verkopen en welke ?

Ik blijf een fervent aanhanger van Bolero, niet de goedkoopste, maar toch diegene met de meeste service. Af en toe gebruik ik ook Keytrade, maar minder voor aankoop aandelen, wel voor keyprivate en keyplan. Het keyplan met de eigen keuze van beleggingsfondsen heeft betere resulaten dan de keyprivates (pf 3 en pf 5)

Als bijkomende info gebruik ik test-aankoop-invest en de belegger.

Ik koop buiten keyplan geen beleggingsfondsen, enkel aandelen, etf en obligaties.

Nog één tip: stap geleidelijk in omdat je de markt toch niet kunt timen. Elke maand op de xde een ETF en spreid je investering ook over de regio’s en sectoren. Daarom is een ETF ideaal. Geen risico dat juist het aandeel waarin je belegt onderuit gaat, maar wel onderhevig aan het marktrisico natuurlijk.

Succes

Peter
    Last edited by Heembeek; 10 maart 2021, 10:48.

Comment

Re: Wie gebruikt een app om aandelen te kopen/verkopen en welke ?

Ik heb er geen ervaring mee, maar beleg niet teveel geld in één bepaald bedrijf, zeker bij bedrijven waarvan de aandelen snel stijgen, daar zakt de waarde van de aandelen soms ook heel snel:

http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Working...
      X