Hallo,
Ik werk thuis met 3 computers met hetzelfde aanmeldingsaccount.
Gisteren en vandaag zijn er updates geweest van Windows10 - en nu werk ik met 120.2212.5510.
Wat blijkt nu?
Op het scherm van mijn desktop staan plots ook een aantal icoontjes van programma's van mijn laptop - zonder dat die programma's op de desktop geïnstalleerd zijn.
Dus, icoontjes maar gewist want ze hadden ook geen correct pictorgram (wel een wit rechthoekje).
Maar dan verdwijnen die pictogrammen ook op het bureaublad van mijn laptop - de programma's zelf blijven onaangeroerd.
De pictogrammen onderaan op de taakbalk, die blijven daar wel gewoon staan.
Ok, dan maar op zoek en ik kwam uit bij de synchronisatieinstellingen.
Ik heb daar maar alles afgezet, maar dat helpt blijkbaar ook niet.
Voor deze updates werkte alles perfect en was elk bureaublad uniek, met zijn eigen pictogrammen.
Nu, na de meest recente update, lijkt het wel of de bureaubladen gesynchroniseerd worden, maar enkel dat, geen software ...
Vroeger moest ik ook een pin-code ingeven op de laptop, op de desktop niet. Nu vraagt de laptop ook niet meer achter de pincode en wordt automatisch aangemeld ...
Gek dus ..
Ik zoek nog wel verder, maar nog iemand deze ervaring meegemaakt? Oplossing?
Alvast bedankt,
Jaja
PS Ik ben verder heel tevreden over Windows10 en ga geen Mac kopen
Ik werk thuis met 3 computers met hetzelfde aanmeldingsaccount.
Gisteren en vandaag zijn er updates geweest van Windows10 - en nu werk ik met 120.2212.5510.
Wat blijkt nu?
Op het scherm van mijn desktop staan plots ook een aantal icoontjes van programma's van mijn laptop - zonder dat die programma's op de desktop geïnstalleerd zijn.
Dus, icoontjes maar gewist want ze hadden ook geen correct pictorgram (wel een wit rechthoekje).
Maar dan verdwijnen die pictogrammen ook op het bureaublad van mijn laptop - de programma's zelf blijven onaangeroerd.
De pictogrammen onderaan op de taakbalk, die blijven daar wel gewoon staan.
Ok, dan maar op zoek en ik kwam uit bij de synchronisatieinstellingen.
Ik heb daar maar alles afgezet, maar dat helpt blijkbaar ook niet.
Voor deze updates werkte alles perfect en was elk bureaublad uniek, met zijn eigen pictogrammen.
Nu, na de meest recente update, lijkt het wel of de bureaubladen gesynchroniseerd worden, maar enkel dat, geen software ...
Vroeger moest ik ook een pin-code ingeven op de laptop, op de desktop niet. Nu vraagt de laptop ook niet meer achter de pincode en wordt automatisch aangemeld ...
Gek dus ..
Ik zoek nog wel verder, maar nog iemand deze ervaring meegemaakt? Oplossing?
Alvast bedankt,
Jaja
PS Ik ben verder heel tevreden over Windows10 en ga geen Mac kopen

Comment