Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebruik tablet via SIM kaart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Klopt niet René powerline loopt ook over één geleider, bij 3X230 over een fase en bij een 3X400 + N over de nul.
    Ik heb dat hier jaren geleden grondig getest.
    Hier ook driefasig 3x400 + N en van miserie toch redelijk snel een UTP gelegd ... op enkele stopcontacten werkte dat redelijk, op andere (zo goed als) niet.
    Powerline adapters waren ook om het jaar stuk en vaak problemen om elkaar te vinden.
    Bij mijn moeder indertijd was het 3x230 en ook daar op één stopcontact redelijk goed en op het andere niet en zelfde probleem ... vaak defect of opnieuw te synchroniseren.
    Met wat geluk werkt het heel vlot en met monofase gaat dat toch wel veel vlotter.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Hier ook driefasig 3x400 + N en van miserie toch redelijk snel een UTP gelegd ... op enkele stopcontacten werkte dat redelijk, op andere (zo goed als) niet.
      Powerline adapters waren ook om het jaar stuk en vaak problemen om elkaar te vinden.
      Bij mijn moeder indertijd was het 3x230 en ook daar op één stopcontact redelijk goed en op het andere niet en zelfde probleem ... vaak defect of opnieuw te synchroniseren.
      Met wat geluk werkt het heel vlot en met monofase gaat dat toch wel veel vlotter.
      Hier nooit geen seconde miserie mee gehad, 30 meter afstand tussen mijn werkplaats en mono net van mijn werkplaats staat op een fase apart.
      Was wel rechtstreeks met utp tussen power Lan en de werkplaats pc.
      Pas toen ik een wifi router in de werkplaats heb gezet ging het minder goed, dan heb ik een utp kabel bij getrokken rechtstreeks van de modem in de garage naar de werkplaats, daar er toch een 100mm wachtbuis zat tussen ons garage en de werkplaats.
      Last edited by Guest42; 7 februari 2021, 13:26.

Comment

Re: Gebruik tablet via SIM kaart

ik gebruik al meer dan 10 jaar de powerline's van telenet ( zonder wifi ) voor de digicorder zonder storingen, ik heb er wel op gelet dat ze op dezelfde fase zitten.
        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
        Grt. Jos

Comment

Working...
        X