Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanaf vandaag kunnen sommigen veel minder betalen voor gas en elektriciteit.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vanaf vandaag kunnen sommigen veel minder betalen voor gas en elektriciteit.

Als ik dat allemaal lees, dan denk ik dat ik ook naar spanje moet verhuizen.
    Is die 29° houdbaar?

Comment

Re: Vanaf vandaag kunnen sommigen veel minder betalen voor gas en elektriciteit.

Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
      Als ik dat allemaal lees, dan denk ik dat ik ook naar spanje moet verhuizen.
      Is die 29° houdbaar?
      Is al iets te warm om in volle zon te blijven zitten zonder parasol.
      Van het ogenblik dat de zon ondergaat, koelt het snel af. Verwarming staat niet op en het is hier binnen nu 22,8°C.
      Afgelopen nacht was de laagste buitentemperatuur 18,9°C om 6h15.
      Eind augustus is het wel heet met gemiddeld 35° aan de kust en 15km in het binnenland altijd nog 5 tot 8 graden erbij.
      Maar daar heeft men airco voor uitgevonden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Is al iets te warm om in volle zon te blijven zitten zonder parasol.
        Van het ogenblik dat de zon ondergaat, koelt het snel af. Verwarming staat niet op en het is hier binnen nu 22,8°C.
        Afgelopen nacht was de laagste buitentemperatuur 18,9°C om 6h15.
        Eind augustus is het wel heet met gemiddeld 35° aan de kust en 15km in het binnenland altijd nog 5 tot 8 graden erbij.
        Maar daar heeft men airco voor uitgevonden
        Dan begrijp ik niet wat al die mensen met teveel geld hier nog in België doen ?

Hier heeft in heel januari de zon 27 uur geschenen.
        Voor de rest nog niet teveel reden om op de vlucht te slaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
          Hier heeft in heel januari de zon 27 uur geschenen.
          Wat moeten de Noren en de Finnen dan zeggen ?. Die hebben nooit zon in januari.

Comment

sorry maar ben nieuw hier en kan maar niet vinden waar/hoe ik mijn vraag moet stellen ,ga hem hier stellen,ben toevallig(we gingen wat rommelen met elektriciteit bijleggen) tot de bevinding gekomen dat als ik de stroomdraad bij mij neem en de nuldraad van mijn buur (wel voor verliesstroomschakelaar) de meters het verbruik niet tellen , is dit normaal ,alvast bedankt en nog eens sorry als ik op verkeerde pagina zit

Comment

Hey juppekes.

Als je voor de teller aftakt zal je meter ook het verbruik niet tellen.
              Sjoemelaars heb je toch overal.
              Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ADO Bekijk bericht
                sorry maar ben nieuw hier en kan maar niet vinden waar/hoe ik mijn vraag moet stellen ,ga hem hier stellen,ben toevallig(we gingen wat rommelen met elektriciteit bijleggen) tot de bevinding gekomen dat als ik de stroomdraad bij mij neem en de nuldraad van mijn buur (wel voor verliesstroomschakelaar) de meters het verbruik niet tellen , is dit normaal ,alvast bedankt en nog eens sorry als ik op verkeerde pagina zit
                Ik denk dat je op het verkeerde forum zit .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Wat moeten de Noren en de Finnen dan zeggen ?. Die hebben nooit zon in januari.
                  Daar is dan ook veel alcoholisme, depressies, etc ... . In Finland is alcoholisme zelfs doodsoorzaak nr 1. Dus ook ni echt geweldig he.
                  David Leemans
                  Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Working...
                  X