Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Videokaarten???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Videokaarten???

    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Het is toch maar een hobby, doen met wat je hebt kan bevrijdend zijn .
    Idd .. en 2dehands is een perfecte bron voor "herbronning" LOL .. was het voor mij toch!

    Comment


    • #17
      Re: Videokaarten???

      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
      Het is toch maar een hobby, doen met wat je hebt kan bevrijdend zijn .
      Doe ik normaal ook Jan, maar deze keer heb ik een krachtige GPU nodig kaarten met 2Gb geheugen heb ik ook liggen maar nu heb ik liefst 8GB nodig.
      Ze zijn te vinden hoor als tweede hands maar met prijzen veel hoger dan dat ze zelf twee jaar of langer geleden hebben gekocht.
      De kaart die ik wil ben ik al op Tweakers tegen gekomen bijna 200 euro duurder dan de laatste prijzen op internet toen die nog te krijgen waren.


      Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

      Comment


      • #18
        Re: Videokaarten???

        En dat schip die het Suez kanaal blokkeerde is mede verantwoordelijk dat er nu ook een gebrek komt aan moederborden.
        Mijn bestelde en betaalde kaart is nog steeds NIET leverbaar.


        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

        Comment


        • #19
          Re: Videokaarten???

          Tja hier is het ook wachten, misschien wel tot het derde kwartaal voor wat digi. treinen spul, alles wat buiten de " common goods " valt is verzopen.
          https://ggpics.be/

          Comment


          • #20
            Re: Videokaarten???

            Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            Tja hier is het ook wachten, misschien wel tot het derde kwartaal voor wat digi. treinen spul, alles wat buiten de " common goods " valt is verzopen.
            Heb hier een enorme collectie HO treinen, rijtuigen, wagons, seinen etc. te koop, alles nieuw.
            Alles analoog buiten een tweetal NMBS stoomloks uitgerust met een decoder.

            De kaart die ik besteld heb, juist te laat om er nog eentje te krijgen, heb ik € 559,00 betaald. Nu staat de prijs al op € 1001,99 en zijn nog steeds niet beschikbaar.
            Op 2de Hands en elders profiteren al een bende aasgieren en vragen ongekende prijzen voor hun oude kaarten tot wel de prijs X2 die zij in het verleden ervoor betaald hebben.


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #21
              Re: Videokaarten???

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Wat is dat eigenlijk met die videokaarten, er zijn nergens geen meer voorradig, worden die soms enkel in Wuhan gemaakt?

              Zou graag een Radeon RX 5500 XT maar nergens te vinden en niet alleen die kaart, ook vele andere zijn ook niet meer in voorraad. Vreemd zo plots na nieuwjaar.
              Is een samenloop van omstandigheden, niet in het minst omdat Nvidia plots aankondigde dat de nieuwe kaarten veel sneller waren, ... EN goedkoper
              En juist dan is er een economische crisis, en juist dan zit iedereen thuis : hmm, potje gamen ?

              De oude 2000 reeks van Nvidia op zijn beurt, die had dan ook nog eens het probleem dat die te maken had/heeft met stijgende prijzen. Normaal zakken prijzen van die dingen, op het einde van hun leven, maar die kaarten werden enkel duurder. En dat heeft te maken met het feit dat de 2000-reeks kwalitatief zeer goed was, en super populair.

              Comment

              Working...
              X