Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben we dat al gehad, een muziekdraadje ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk bericht
    Thuis en in de auto luister ik Klara (Continuo), maar dit is eigenlijk mijn muziek (en van Belgische bodem), zeer groot contrast zeker...
    Och, of je nu naar dat luistert of Boesmans, Ligeti of Antheil... het is iets anders dan Bach en Palestrini Ik kan het smaken. Zelf durf ik ook wel de overgang maken van (een van de familie) Bach naar Rotting Christ dus ik kan je wel volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spanik Bekijk bericht

och, of je nu naar dat luistert of boesmans, ligeti of antheil... Het is iets anders dan bach en palestrini :d ik kan het smaken. Zelf durf ik ook wel de overgang maken van (een van de familie) bach naar rotting christ dus ik kan je wel volgen.
      nice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk bericht
        Thuis en in de auto luister ik Klara (Continuo), maar dit is eigenlijk mijn muziek (en van Belgische bodem), zeer groot contrast zeker...
        https://www.youtube.com/watch?v=5MK1h0nzcek
        Ge weet toch dat hardrock en klassieke muziek niet zo ver van mekaar liggen ...
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

• Vandaag kwam ik dit tegen op Yt, niet slecht , ik kende ze niet, uit Amsterdam (Sisters of Mercy kloon ?)

hedendaagse bezetting is niet meer wat je hier ziet
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Ik heb het niet zo met die hedendaagse muziek, al is er hier en daar wel iets dat mijn aandacht trekt, zoals The Haunted Youth uit Limburg
            0:00 Broken7:18 Stranger11:01 Feel like shit16:12 House Arrest20:51 Into you26:01 Teen Rebel32:32 Gone41:05 Shadows46:48 Her52:13 Coming HomeThe Haunted Yout...
            Klinkt een beetje als Whispering Sons, ook uit Limburg

George Orwell

Comment

• Tegenwoordig mijn soort van muziek
              http://wfuv.org • Follow @wfuv: http://ow.ly/flLAg The War on Drugs perform "I Don't Live Here Anymore" live for WFUV.

George Orwell

Comment

• Uit 1994 , een song als een locomotief
                From the Episode aired on the 05/05/94#topofthepops #1994 #90smusic #90sHits #90sthrowback #anthems

gitarist en bassist zijn intussen niet meer onder ons
                George Orwell

Comment

• To Joey Molland

George Orwell

Comment

Working...
                  X