Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Muziek dezer dagen* is iets wat mij niet erg aantrekt, maar toch is er zo af-en-toe een bandje dat de moeite waard is om te beluisteren, uit ons eigen Vlaanderen, eigenlijk Limburg, Whispering sons
*Hiphop en consoorten en wat nu doorgaat als R&B, daar draai ik gewoon de knop om als dat op de radio komt .
Die slappe pop tegenwoordig is ook het beluisteren niet waard .
Led Zeppelin ken ik van naam, maar verder dan "stairway to heaven" geraak ik toch ook niet.
Led Zeppelin is veel meer dan enkel "Stairway to heaven", bij interesse moet je eens volgende nummers beluisteren.
"Babe i'm gonna leave you"
"Dazed and confused"
"Kashmir"
"i cant quit you baby"
"Immigrant song"
"No quarter"
"Since i've been loving you"
"Whole lotta love"
Er zijn er nog veel meer maar deze zijn me echt wel bijgebleven van uit mijn (wilde) jeugdjaren
"What is and what should never be"...
Met "the immigrant song" heb ik speciale banden : "we came to the land of the ice and snow, with the midnight sun where the hot springs blow"....
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Nav het "ad astra" topic over the Animals, Chass Chandles (overleden op 17 juli 1996) had ook wel felle basloopjes op zijn Gibson EB II
Na de Animals was hij manager van oa, Jimi Hendrix, Slade en Bow wow wow .
Edit, wist je dat de originele Animals in 1983 nog een album uitbrachten met alle originele leden (ook Alan Price), genaamd "Ark" ?
Comment