Re: Urbex op één in iedereen beroemd
Die mentaliteit is op alle vlakken in vlaanderen zo. Bij modelbouw is het nog erger "ik heb/weet iets en jij mag het lekker niet zien/weten". Informatie delen is daar gewoon onmogelijk. Ok, het is niet 100% maar wel heel erg.
Het is simpelweg verboden en strafbaar. Of je iets beschadigt of niet, een eigendom betreden zonder toestemming van de eigenaar is strafbaar.
Dat eigenaars dit niet toestaan is ook eenvoudig: zij zijn verantwoordelijk en aansprakelijk als er iets gebeurt. Dus als ze iemand binnenlaten en een of andere idioot stuikt van de trappen, dan is de eigenaar verantwoordelijk. We zijn zo ooit met een groep EN toestemming iets gaan bezoeken en fotograferen. Maar die man was duidelijk: "als je je been breekt draag ik je buiten en ik ken je niet".
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema
Bekijk bericht
Dat eigenaars dit niet toestaan is ook eenvoudig: zij zijn verantwoordelijk en aansprakelijk als er iets gebeurt. Dus als ze iemand binnenlaten en een of andere idioot stuikt van de trappen, dan is de eigenaar verantwoordelijk. We zijn zo ooit met een groep EN toestemming iets gaan bezoeken en fotograferen. Maar die man was duidelijk: "als je je been breekt draag ik je buiten en ik ken je niet".
Comment