Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zoals u weet kunt u de deur op beide kanten openen.
Je kunt de deur er ook uitklikken door die kleine klikscharnieren.
Door een onvoorzichtigheid heb ik die scharnieren gebroken.
Als je deze nieuw koopt zitten er reserve scharnieren bij, die zitten per paar in een kleun plastieken zakje.
Het zijn die scharnieren waarnaar ik op zoek ben.
Ik heb Corsair USA en België al gemaild, die hebben er geen meer.
Tones al gebeld, die hebben er ook geen meer liggen, in geen enkele van hun vestigingen.
Ik zal er zeker voor betalen, dit is geen probleem, als ik er al zou vinden natuurlijk.
Ik heb die ook al stuk gehad en indertijd moest je die met een heel pak bestellen als ik mij niet vergis.
Ik zal eens zoeken of ik er nog genoeg over heb.
Kan niks garanderen want is al zeker vijf jaar geleden.
Sorry Freddy ik was dit weekend bij mijn dochter in Menen.
Was al meer dan 3 jaar dat ik nog eens in Menen was.
Het zijn inderdaad die dinges die ik zoek.
Sorry Freddy ik was dit weekend bij mijn dochter in Menen.
Was al meer dan 3 jaar dat ik nog eens in Menen was.
Het zijn inderdaad die dinges die ik zoek.
Awel ja, zoals je ziet heb ik er een paar die ik kan missen.
Hoeveel zijn er stuk bij u?
Stuur mij anders een PM met uw adres en ik steek ze in een envelop.
Freddy zal steeds helpen waar hij kan, zo ken ik hem ook. Tof dat het opgelost is. Soms kunt ge uw medemens met de kleinste dingen zielsgelukkig maken. En computer problemen....hardware of software....wie kent ze niet ?
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Ken Freddy wel beter dan dat hoor, soms doe ik hem de duivel aan en dan zit ie lekker.
Om het te halen van hem moet je heel vroeg opstaan, hij weet overal een antwoord op.
Lekker om hem tegen je harnas op te jagen, ik weet dat hij het niet meent en hij weet dat van mij ook hoor.
Volg ook graag de discussies Verseg vs Nete.
Wie moet er telkens het onderspit delven?
Ze weten ook van geen ophouden hé.
S h i t ... pakje iets te rap verstuurd, had er beter aan gedaan om hier eerst nog eens te komen lezen. [emoji848]
Ahhhh, mij den duvel aandoen is bewust? [emoji849][emoji849][emoji849]
Maar ‘t is niks ... heb mijn prijs nog niet bepaald en tussen particulieren is er geen herroepingsrecht. [emoji23]
Het duvelke zal eens uit zijn kastje komen. [emoji83]
S h i t ... pakje iets te rap verstuurd, had er beter aan gedaan om hier eerst nog eens te komen lezen. [emoji848]
Ahhhh, mij den duvel aandoen is bewust? [emoji849][emoji849][emoji849]
Maar ‘t is niks ... heb mijn prijs nog niet bepaald en tussen particulieren is er geen herroepingsrecht. [emoji23]
Het duvelke zal eens uit zijn kastje komen. [emoji83]
Moh ? Krijgt em nu ook nog een Duvelke ? Freddy ge zijt veel te goed !
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment