Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben toch niet gek.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik ben toch niet gek.

Kijk eens wat voor mail ik nu heb ontvangen.

Hello there,

There are 99 days until the November 3, 2020 General Election! Shop our selection of Donald Trump shirts, designed to help you share your support for the 2020 presidential elect.

Visit our Trump 2020 collection here: http://gearstrend.store/trump-2020-collection

The one thing that is certain about this politician is that every American has strong feelings of either support or opposition toward him.

Best Regards,
    Trump Supporter
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Ik ben toch niet gek.

Het is fake, nep, komt van China, de democraten, Biden, Obama enz.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      The one thing that is certain about this politician(1) is that every American(2) has strong feelings of either support or opposition toward him.
      Fout...
      (1) Eh ?
      (2) person on earth
      Ik zou dat kopen... Krijgt binnen 35 jaar verzamelaarswaarde binnen kennerspubliek wegens zeldzaam. Hebben ze ook KKK kappen met foto ?
      Last edited by Nerdifant; 23 oktober 2020, 08:09.
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Fout...
        (1) Eh ?
        (2) person on earth
        Ik zou dat kopen... Krijgt binnen 35 jaar verzamelaarswaarde binnen kennerspubliek wegens zeldzaam. Hebben ze ook KKK kappen met foto ?
        35 jaar, dat halen ze niet: over twee maanden liggen ze als poetskatoen in de kringloop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          35 jaar, dat halen ze niet: over twee maanden liggen ze als poetskatoen in de kringloop.
          Dat ben ik nog niet zo zeker, zou zomaar een verzamelobject kunnen worden want binnen 35 jaar spreken ze nog steeds over hem
          Er is nog nooit zo'n president geweest die zoveel stof heeft doen opwaaien, bij manier van spreken, en hij is ook de enigste voorlopig die aan tafel heeft gezeten met Noord Korea

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Dat ben ik nog niet zo zeker, zou zomaar een verzamelobject kunnen worden want binnen 35 jaar spreken ze nog steeds over hem
            Er is nog nooit zo'n president geweest die zoveel stof heeft doen opwaaien, bij manier van spreken, en hij is ook de enigste voorlopig die aan tafel heeft gezeten met Noord Korea

grts
            Sieg
            Dat is met alles: het is maar net wat de gek er voor geeft. Er zijn mensen die een kunstwerk kopen voor meer dan een ton, soms een die ik hooguit in de kelder zou zetten om de muizen en ratten te verjagen en daar zouden de shirts uitermate geschikt voor zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Dat is met alles: het is maar net wat de gek er voor geeft. Er zijn mensen die een kunstwerk kopen voor meer dan een ton, soms een die ik hooguit in de kelder zou zetten om de muizen en ratten te verjagen en daar zouden de shirts uitermate geschikt voor zijn.
              Inderdaad, het is zoveel waard wat men er voor wil geven, dat is altijd zo hé
              Kijk naar die ene foto die voor zoveel miljoen verkocht is, drie streepjes verschillende kleuren, tjah ge moet maar geluk hebben als verkoper
              Zelf zie ik me niet investeren in troep van Trump, maar er zullen er altijd wel zijn.
              Als je ziet dat net iets minder dan de helft van de amerikanen toch nog steeds voor Trump stemmen zijn er blijkbaar kopers genoeg

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
              X