De Gantoise heeft het blijkbaar niet alleen op het veld moeilijk.
Krijg telefoon van kennis die abonnement heeft voor de thuismatchen, maar zijn ticket van gisteren nooit ontving.
Bij rondvraag in zijn omgeving blijkt dat er heel wat mensen hetzelfde voorhebben of dat zij die mail in hun map "ongewenste mail" binnenkrijgen.
Uiteindelijk eens in zijn Webmail gaan kijken en daar staat de bewuste mail dus wél in de SPAM map.
Probleem is dus dubbel:
1) KAA Gent gebruikt een opmaak die door diverse providers als Spam beschouwd wordt.
2) Telenet stuurt bij bepaalde klanten de ongewenste mail gewoon niet naar de map "ongewenste mail" op hun PC (bij mij werkt dat probleemloos)
Is punt 2 een instelling in webmail of moet ik best eens bellen naar Telenet ?
Bedankt om mee te denken.
Krijg telefoon van kennis die abonnement heeft voor de thuismatchen, maar zijn ticket van gisteren nooit ontving.
Bij rondvraag in zijn omgeving blijkt dat er heel wat mensen hetzelfde voorhebben of dat zij die mail in hun map "ongewenste mail" binnenkrijgen.
Uiteindelijk eens in zijn Webmail gaan kijken en daar staat de bewuste mail dus wél in de SPAM map.
Probleem is dus dubbel:
1) KAA Gent gebruikt een opmaak die door diverse providers als Spam beschouwd wordt.
2) Telenet stuurt bij bepaalde klanten de ongewenste mail gewoon niet naar de map "ongewenste mail" op hun PC (bij mij werkt dat probleemloos)
Is punt 2 een instelling in webmail of moet ik best eens bellen naar Telenet ?
Bedankt om mee te denken.
Comment