Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis met de trein linkje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis met de trein linkje.

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    De pas van mijn vrouw wel, de mijne nog niet. Tegelijk aangevraagd, enfin de mijne 5 minuten vroeger dan die van mijn vrouw.
    Hier nog geen van beiden, dus ... geduld zal wel beloond worden met een treinkaartje tegen de volgende lockdown of verbod de trein te nemen. [emoji23]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Hier nog geen van beiden, dus ... geduld zal wel beloond worden met een treinkaartje tegen de volgende lockdown of verbod de trein te nemen. [emoji23]
      Het tweede is hier gisteren toegekomen.
      Maareuh....als het blijkt dat het toch een overrompeling wordt gaan wij natuurlijk ons leven ( of wat er nog van rest ) niet riskeren hoor.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Oeps ... foute info. [emoji23]
        Was blijkbaar al enkele dagen geleden gekomen maar mijn vrouw had ze goed weggelegd. [emoji106]
        Zijn beiden op dezelfde dag gekomen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Toch beetje raar: die ene komt toe ergens tussen maandag en woensdag, van de mijne twee dagen later nog geen spoor.

Ik zie dat hij "in druk" is. Aangevraagd 3 september, dus gaan ze hem uiterlijk zondag versturen
          Last edited by nete; 14 september 2020, 12:50.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Toch beetje raar: die ene komt toe ergens tussen maandag en woensdag, van de mijn twee dagen later nog geen spoor.

Ik zie dat hij "in druk" is. Aangevraagd 3 september, dus gaan ze hem uiterlijk zondag versturen
            Bwaaahhhh ... met bpost en een goede tracking kan je dat perfect opvolgen. [emoji23]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Bwaaahhhh ... met bpost en een goede tracking kan je dat perfect opvolgen. [emoji23]
              Niet moeten "tracken", treinkaart gisteren aangekomen.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Niet moeten "tracken", treinkaart gisteren aangekomen.
                vandaag dito
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Ik ken iemand die dat meer dan 2 weken geleden heeft aangevraagd, maar nog niks gekregen, een bevestiging ook niet.
                  Die heeft dat gisteren terug gedaan , (hopelijk met meer geluk) .
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Ik vrees dat het probleem niet bij de NMBS ligt, maar bij bpost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      Ik ken iemand die dat meer dan 2 weken geleden heeft aangevraagd, maar nog niks gekregen, een bevestiging ook niet.
                      Die heeft dat gisteren terug gedaan , (hopelijk met meer geluk) .
                      Ik had hetzelfde voor. Ik bestelde er één voor mij en één voor mijn echtgenote, deze voor mijn echtgenote arriveerde maar een week later was de mijne er nog niet dus opnieuw aangevraagd. Heb de dag erna bevestiging ontvangen wat betekend dat de eerste aanvraag in hun database verloren was gegaan.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

gisteren voor de derde maal aangevraagd, de vorige aanvraag is alweer 10 dagen geleden, steeds krijg ik een mail dat de aanvraag is goedgekeurd.
                        de eerste maal zijn de tickets voor mij en mijn vrouw samen aangevraagd, die van mijn vrouw waren en al na een week
                        ik zal weeral maar afwachten, derde keer goede keer ??
                        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                        Grt. Jos

Comment

Weet iemand wat het contactadres is om te informeren, want de deadline komt er aan he?
                          George Orwell

Comment

Hey juppekes.

Ik heb de tickets zonet aangevraagd
                            En onmiddellijk daarna heb ik al de bevestigingsmails gekregen.
                            Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                              Heb de dag erna bevestiging ontvangen wat betekend dat de eerste aanvraag in hun database verloren was gegaan.
                              Of nog niet verwerkt was. [emoji848]
                              Moeilijk te zeggen uiteraard, maar ik denk niet dat ze allemaal in volgorde van aanvraag verwerkt worden.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                Weet iemand wat het contactadres is om te informeren, want de deadline komt er aan he?
                                Staat toch op de website vermeld?
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X