Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paranormale activiteiten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• paranormale activiteiten

beste:

graag had ik een vraag voor jullie.
    weet er iemand panden / locatie,waar er zich paranormale activiteiten kunnen vinden .
    wij voeren namelijk paranormale metingen en zijn daarom opzoek naar locatie's
    ik weet niet of dit de juiste forum er voor is .
    maar vragen is vrij.

m.v.g.

Re: paranormale activiteiten

Kan je dat niet vragen aan je medium, ouia bord of pendel?

Comment

Gebeurt hier vaak hoor ... er staat geld op de rekening en plots verdwijnt dat, oeps en het is weg. [emoji848]
      En facturen ... die komen hier ook zo vanzelf toe en neen, ik heb die daar niet gelegd of gevraagd. [emoji3166]
      Wie dit kan oplossen, die is meteen welkom. [emoji23]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Nu ben ik er helemaal van overtuigd: De nevenwerkingen van het SARS-CoV-2 virus zijn niet te onderschatten.

Maar nu ernstig: Het huis waar ik woon heeft paranormale activiteiten. 'k Zal een voorbeeld geven:
        Twee keer per week speel ik voor 10€ met Euromillions. En de boze geesten in dit huis verhinderen me telkens om de grote jackpot te winnen.
        Daarom zijn het ook boze geesten denk ik dan. En ik ben boos op hen.

Nog een voorbeeldje : Als ik teksten schrijf dan zijn er NOOIT "dt" fouten in mijn teksten. Je gaat het niet geloven, maar de boze geesten brengen altijd wijzigingen aan die teksten zodat er toch "dt" fouten in staan.
        Gaan jullie dan het aantal "dt" fouten paranormaal meten?
        Last edited by Skitch; 18 augustus 2020, 01:05.
        " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

In Sas van Gent staat-stond (?) er een spookhuis.
            Mijn dochter heeft er vroeger een eindwerk gefilmd.(2005)
            Toen was er al sprake van eventuele sloop.
            Misschien dat er daar nu nog activiteit te meten is ?? (Als het er niet meer staat)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
              In Sas van Gent staat-stond (?) er een spookhuis.
              Mijn dochter heeft er vroeger een eindwerk gefilmd.(2005)
              Toen was er al sprake van eventuele sloop.
              Misschien dat er daar nu nog activiteit te meten is ?? (Als het er niet meer staat)
              Dat spookhuis ligt al 10 jaar plat. De buren waren het kotsbeu om daar om de haverklap om middernacht een bende gekken te zien feest vieren.
              Ik ben best wel nieuwsgierig naar hoe "paranormale metingen" in hun werk gaan, maar dan enkel om eens goed te lachen. Trouwens, als er van heel dat paranormaal gezwam ook maar een splinter zou te bewijzen zijn zou ik ze willen aanraden om contact op te nemen met de Randi-stichting, je kan daar een miljoenenprijs mee binnen halen.

Maar nu even serieus (what's in a name), heel onlangs was er in een of andere krant een verhaal van een koppel dat een oude woning had gekocht om te renoveren. Krioelde ze toch wel van de geesten zeker .... Ik neem aan dat het wel belang van Limburg zal geweest zijn. In alle geval, het is zeker geen week geleden, misschien eens pendelen naar de bewuste krant ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Skepp, idd, ik was ze vergeten. Maar het 10-voudige van dat bedrag is te vinden bij de Randi Stichting.....
                Dus niet getalmd zeg ik....

Comment

In Balegem. Is nog op TV geweest

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08...et-in-balegem/
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Nochtans zo zot niet.
                    Vroeger waren er veel meer "paranormale" activiteiten.
                    Door onderzoek zijn het "normale" activiteiten geworden. ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Inderdaad, daar was het.
                      Als het gaat over nonsens dat verbaast het me niet dat de VRT er weer als de kippen bij is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                        Inderdaad, daar was het.
                        Als het gaat over nonsens dat verbaast het me niet dat de VRT er weer als de kippen bij is.
                        Verkeerd.
                        Tijdens de vakantie heef Radio2-Oost-Vlaanderen wekelijks een 'fenomeen' onderzocht op oorsprong, ...
                        Zo was er het onderzoek naar de 'Ros Beiaard'-grieven tussen Aalst en Dendermonde.
                        Zo is er onderzoek naar de mythe geweest naar een verloren goudstaaf bij een vliegtuig-ongeluk in Zele
                        Zo is er effen gekeken wie de persooon is die veelvuldig iuit een bepaalde gemeente werd geschilderd...

En zo is er een onderzoek geweest naar de zin, onzin van het spookhuis.

Iedere keer is het onderzoek gespreid over een week ...
                        Veel zaken die ik al wist werden bevestigd, andere feiten leerde ik wat bij en uiteindelijk vaak mooie samenvattingen.

Op vrtnws zijn de items te vinden onder misteries in Oost-Vlaanderen/
                        Leuk om die even te lezen. De conclusies kan je zelf beoordelen.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

Comment

Ga eens naar de Biesbosch bij Drimmelen, u moet een houten kajak of roeiboot meenemen en ga tegen de schemering het water op wanneer de waterdampen een nevel vormen waarop hoe verbazingwekkend ook uw toekomst en van uw naasten op geprojecteerd ziet worden, naast allerlei zaken waarvan je het bestaan eerder niet kende. Je moet wel stalen zenuwen hebben wanneer er plotseling geluiden uit uw verleden en toekomst hoorbaar worden die via uw kajakbodem door het klotsende water weerklinken.
                          Neem een camera mee met infraroodfilm of infraroodkijker waarmee allerlei ondefinieerbare gedaanten zichtbaars worden, dus geen digitale camera, die zijn daar absoluut niet gevoelig voor.
                          Succes.
                          Last edited by Binnenuit; 24 augustus 2020, 11:58.

Comment

De TS had duidelijk een episode van proscopie. Hij zag toen al dat er niks bruikbaars zou zijn in deze post, dus is hij géén enkele keer komen kijken.
                            Straf of wat ?
                            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Wie weet, was de TS geen echte geest die op zoek was naar een pand ?
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                              X