Gisteren moest ik voor mijn moeder eens een kijkje gaan nemen op de website van schoenen Torfs voor schoenen van Tamaris. Uiteindelijk bleef het gewoon bij kijken en hebben we niets besteld.
Vandaag omstreeks 15:44 onderstaande e-mail in mijn mailbox die echt van Torfs lijkt te komen. Ik heb nooit een account aangemaakt bij Torfs en geen bestelling geplaatst. Het adres dat erop
staat is echter wel juist. Ik heb onmiddellijk een e-mail terug gestuurd om te zeggen dat dit een vergissing is. Het kan wel zijn dat we op die afbeelding van die schoenen geklikt hebben, maar ik heb
zeker geen aankoop gedaan en ook niks betaald. Ik vind dit zeer raar.
Je klantennummer: ***
Je ordernummer: ***
Orderbevestiging
Beste Klant
Dankjewel voor jouw bestelling in onze winkel. We maken jouw pakket met de grootste zorg klaar zodat je weldra van je aankoop kan genieten.
Overzicht van je bestelling
Tamaris TOUCH it Cognac Sandalen
MAAT 37
Artikelnr.: 269744
€ 48,95
Verzendkosten: € 0,00
Totaal bestelling: € 48,95
Levering
Je koos voor levering thuis. Onze verzendpartner zal jouw pakket leveren op onderstaand adres.
ons adres
De leveringsperiode van jouw aankoop zal 5 tot 7 werkdagen bedragen.
Je ontvangt van ons een verzendbevestiging via e-mail van zodra jouw bestelling vanuit ons distributiecentrum vertrekt.
Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (klantenservice@torfs.be of T 03 776 00 00). Wij helpen je graag verder!
Met vriendelijke groeten,
Schoenen Torfs
Vandaag omstreeks 15:44 onderstaande e-mail in mijn mailbox die echt van Torfs lijkt te komen. Ik heb nooit een account aangemaakt bij Torfs en geen bestelling geplaatst. Het adres dat erop
staat is echter wel juist. Ik heb onmiddellijk een e-mail terug gestuurd om te zeggen dat dit een vergissing is. Het kan wel zijn dat we op die afbeelding van die schoenen geklikt hebben, maar ik heb
zeker geen aankoop gedaan en ook niks betaald. Ik vind dit zeer raar.
Je klantennummer: ***
Je ordernummer: ***
Orderbevestiging
Beste Klant
Dankjewel voor jouw bestelling in onze winkel. We maken jouw pakket met de grootste zorg klaar zodat je weldra van je aankoop kan genieten.
Overzicht van je bestelling
MAAT 37
Artikelnr.: 269744
€ 48,95
Verzendkosten: € 0,00
Totaal bestelling: € 48,95
Levering
Je koos voor levering thuis. Onze verzendpartner zal jouw pakket leveren op onderstaand adres.
ons adres
De leveringsperiode van jouw aankoop zal 5 tot 7 werkdagen bedragen.
Je ontvangt van ons een verzendbevestiging via e-mail van zodra jouw bestelling vanuit ons distributiecentrum vertrekt.
Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (klantenservice@torfs.be of T 03 776 00 00). Wij helpen je graag verder!
Met vriendelijke groeten,
Schoenen Torfs
Comment