Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bpost - ik ga Luc nog moeten gelijk geven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bpost - ik ga Luc nog moeten gelijk geven

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Ik zal maar niet antwoorden Freddy want bij jou is alles altijd andersom.
    Dus volgens jou........................... laat maar zitten.
    Waarom wil je het moeilijker maken dan het is?
    Iedereen wil heden alles zoveel mogelijk online doen, maar als het zo is ... dan wil jij liever op papier in een kantoor. [emoji6]
    Niet te druk in maken, er zijn ergere dingen. [emoji106]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

En geef mij nu eens een goede reden waarom ik niet meer online zou kopen?
      Ik zit hier op mijn luie stoel en surft door zoveel winkels als ik wil om te zoeken en te vinden wat ik wil.
      Toch stukken beter dan met de auto rond te rijden voor je kunt vinden wat je eigenlijk nodig had.
      Hier kunt u onmogelijk ongelijk geven dacht ik?

En in ieder postkantoor is er een postmeester of toch tenminste iemand die de leiding heeft of kijken ze ook vanuit Brussel wat hun werknemers uitrichten?
      Ik ga maar klagen als ze weeral een kaartje "niet thuis" hebben afgegeven, dus ja tijdverlies door de schuld van Bpost en ik zou nog erbij kunnen stellen "diefstal" vanwege hen.
      Diefstal omdat ik betaald heb om mijn pakje aan huis te krijgen en zij dat niet zijn nagekomen.

Als ze een klachtenbrief zouden hebben dan zou ik die thuis invullen en dan per post (hilarisch eigenlijk) opsturen.
      In elk bemand station van de NMBS kunt u een klachtenbrief krijgen.
      Je kunt die dichtgeplakt of in een enveloppe afgeven in gelijk welk station in België en als je geen vertrouwen in die handelswijze hebt, kunt u deze voldoende gefrankeerd opsturen naar..........................Brussel.
      Krijg je binnen een bepaalde periode geen antwoord dan kunt u zich tot de ombudsman van de NMBS wenden.
      Dus, als dat bij de NMBS werkt waarom niet bij Bpost?
      Bpost heeft zich volledig ingedekt tegen klachten.
      Nu weer aan u, als je nog zin drin hebt.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

En geef mij nu eens een goede reden waarom ik niet meer online zou kopen?
        Ik zit hier op mijn luie stoel en surft door zoveel winkels als ik wil om te zoeken en te vinden wat ik wil.
        Toch stukken beter dan met de auto rond te rijden voor je kunt vinden wat je eigenlijk nodig had.
        Hier kunt u onmogelijk ongelijk geven dacht ik?
        Ge hebt 110% gelijk, je schrijft hiermee 100% hetzelfde als ik ... iedereen wil alles online. [emoji23]

En in ieder postkantoor is er een postmeester of toch tenminste iemand die de leiding heeft of kijken ze ook vanuit Brussel wat hun werknemers uitrichten?
        Ja, door middel van ontvangen klachten zullen zij de nodige maatregelen treffen om de betrokken kantoren in te lichten en actie te vragen.

Als ze een klachtenbrief zouden hebben dan zou ik die thuis invullen en dan per post (hilarisch eigenlijk) opsturen.
        Inderdaad hilarisch want het spreekt het eerdere tegen dat je alles online wil doen. [emoji23]
        Vooral dat die klachtenbrief online beschikbaar is.
        Maar niemand belet u een blanco blad papier te nemen en gewoon een klacht te schrijven. [emoji6]

In elk bemand station van de NMBS kunt u een klachtenbrief krijgen.
        Maar hoeveel zijn er nog bemand?
        Leuven, Brussel ... daartussen niets.
        En NMBS dat 20 jaar achter staat als voorbeeld nemen is ook wel hilarisch. [emoji23][emoji23][emoji23]

Je kunt die dichtgeplakt of in een enveloppe afgeven in gelijk welk station in België en als je geen vertrouwen in die handelswijze hebt, kunt u deze voldoende gefrankeerd opsturen naar..........................Brussel.
        Krijg je binnen een bepaalde periode geen antwoord dan kunt u zich tot de ombudsman van de NMBS wenden.
        Dus, als dat bij de NMBS werkt waarom niet bij Bpost?
        Bpost heeft zich volledig ingedekt tegen klachten.
        Nu weer aan u, als je nog zin drin hebt.
        Dat zeg jij dat het niet kan ... bij Bpost kan je toch gewoon een blad papier nemen, klacht noteren en opsturen?
        Moet je daar echt een formulier voor hebben? [emoji15]
        Uw postmeester bereiken kan door “T.a.v. van de Postmeester” op de envelop te zetten met het adres van uw postkantoor.
        En ook daar is wel een ombudsdienst voor.
        Je maakt alles gewoon moeilijker dan het is. [emoji6]

PER POST (Brussel)
        Het zou maar gek zijn als je Bpost niet kan bereiken per post.
        Een brief schrijven naar de klantendienst kan je zonder de brief te frankeren op dit adres:

bpost
        t.a.v. klantendienst
        Postbus 5000
        1000 Brussel
        Last edited by VerSeg; 19 augustus 2020, 13:35.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Draai er maar weer omheen, daarin ben je de meester.
          Ach stop het vent, praat nu eens serieus, het zou je sieren.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Wat heeft het voor zin om uw boosheid over uw postbode hier te uiten: u bent uiteindelijk alleen maar bozer geworden.

Comment

Ik draai nergens omheen, dat is correcte info.
              De enige dat hierin niet serieus is, dat ben jij door anders te willen doen als wat voorzien is.

Er is een eenvoudige oplossing met een paar clicks ter beschikking, maar jij wil het moeilijk maken.
              En hoe je het ook draait of keert ... de oplossing die ik hier eerder gepost heb staat gewoon aangeboden op hun website alsook andere sites en dat zijn correcte gegevens.

Ik heb in vorige reacties al de info al gegeven hoe je ofwel online, ofwel telefonisch, ofwel per post een klacht kan loggen ... ja, als je dat allemaal niet goed vindt.
              Zelf heb ik in het verleden ook al een paar klachten gehad en voor mij gaat dat op dezelfde manier als voor u.

Je geeft zelf aan dat je het eenvoudig vindt om alles online te bestellen, dat is inderdaad ook zo.
              Je kan online een klacht loggen ... neen, daarvoor kom je liever uit je kot om een formulier te halen dat je thuis wil invullen. [emoji3166]

Soit, blijf maar klagen en zagen over futiliteiten ... op de tijd dat je daaraan verspilt had je al lang een klacht kunnen melden op de manier van jouw keuze. (Online, telefonisch, per post naar je kantoor, per post naar Brussel).

Waarom gemakkelijk doen als moeilijk ook kan? [emoji23]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Mijn dochter had deze voormiddag een verzendlabel aangevraagd en betaald.
                Echter kreeg ze geen barcode en ook via mail niets.
                Omdat ze toch betaald had begon ze te bellen, vijf verschillende nummers geprobeerd, nergens wordt er gereageerd.
                Dan maar naar de post omdat het pakje toch snel weg moest. Op de post konden ze haar niet helpen. Ze konden enkel een briefje meegeven met een telefoonnummer waar ze kon naar bellen. Maar dat nummer had ze al een aantal keer gebeld.

Uiteindelijk na lang wachten kreeg ze iemand aan de lijn. Maar die kon ook niet helpen. Je moest bij haar collega zijn.
                Ze werd wel doorverbonden en na 10 minuten wachten kreeg ze de juiste persoon aan de lijn die wist te vertellen dat er problemen geweest zijn.
                Hij ging het geld terug storten.
                Nu maar hopen dat daar niets misloopt.

Mvg
                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                  Wat heeft het voor zin om uw boosheid over uw postbode hier te uiten: u bent uiteindelijk alleen maar bozer geworden.
                  Ik ben niks boos op "mijn" postbode hoor, wel op de werking van de post.
                  En nog bozer worden doe ik allang niet meer hoor.
                  Ik weet hoe het gaat om het juiste nummer te pakken te krijgen, heb zelf meer dan 35 jaar bij een staatbedrijf gewerkt.
                  Verseg stelt het hier allemaal wel heel erg simplistisch voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                    Mijn dochter had deze voormiddag een verzendlabel aangevraagd en betaald.
                    Echter kreeg ze geen barcode en ook via mail niets.
                    Technische problemen kunnen uiteraard altijd, ook al voorgehad met online aankoop van treinticket.
                    Betaald maar geen ticket ... na een paar weken uiteindelijk wel terugbetaald geweest.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Ik heb de laatste jaren op BD al heel wat draadjes gelezen waarin onvrede wordt geuit over Bpost. Door allerlei omstandigheden kan het gebeuren dat je post niet op het verwachte tijdstip wordt geleverd: bv ziekte; storingen; verkeersopstoppingen en plotselinge drukte. Ik begrijp al die opwinding niet, het is en blijft mensenwerk en niet alleen bij Bpost maar ook bij andere pakket bezorgers. Laat de klagers zelf eens een dag meelopen, zodat ze kunnen zien wat er komt kijken om post van a naar b te brengen. Ook in Nederland heb je wel eens vertraging met op tijd leveren, maar vaker door particulieren bezorgers dan door Post.nl. Ik ga nooit thuis zitten wachten totdat de pakket bezorger langskomt: bij niet thuis krijgt je simpelweg een bericht in de bus of email over het dichts bij zijnde punt waar je je post kunt ophalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                        ..............................................bij niet thuis krijgt je simpelweg een bericht in de bus of email over het dichts bij zijnde punt waar je je post kunt ophalen.
                        Ik ben dat regelmatig tegengekomen terwijl ik soms aan de deur stond te wachten: het briefje dat ik niet thuis was.
                        Had ik een beetje meer moeite gedaan dan had die brave man het briefje, om te zeggen dat ik niet thuis was, persoonlijk in mijn handen gestopt. Zo erg was het.
                        Nadat ik enkele keren een klacht ingediend heb is het verbeterd.
                        Sinds 2019 tot nu werkt B-post hier (Brugge) perfect.
                        Soms komen er, sinds de lock-down, enkele pakjes per week toe en nog nooit enig probleem gehad.
                        De diensten van B-Post zijn , in Brugge althans, enorm verbeterd.
                        Zo goed zelfs dat als een leverancier me de keuze geeft tussen Post-NL en B-Post ik nu steevast B-Post aanduid.
                        Last edited by Skitch; 21 augustus 2020, 01:45.
                        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Working...
                        X