Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airco installateur gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Airco installateur gezocht

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    ... 12000BTU van Panasonic of LG kost hier in Spanje minder dan 700€ inclusief installatie en 6m leiding...
    Waarom moet dat hier in Belgie dan zoveel duurder zijn vraag ik me dan af?

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

mir
      Hier in Z-Spanje heeft bijna iedereen een airco, en wordt dat niet als een luxe-artikel beschouwd.
      Je kan hier in de Brico nog airco's van het start/stop compressor type kopen @ 275€ + 150€ installatiekosten.
      Die maken veel meer lawaai en verbruiken meer dan de convertor types.

Er schijnt ook nog een technisch verschil te zijn. Een lokale installateur vertelde me dat je er niet kunt mee verwarmen als het buiten kouder is dan het vriespunt. De laagste temperatuur is hier 's nachts in februari 10°C. Maar in België is het dan natuurlijk kouder. Geen idee of er dan schade kan optreden.

Comment

mir
        Het is niet goedkoop, maar geloof me Mir, ook een jaar of zo geleden een airco geplaatst. De allerbeste investering ooit
        Deze hittegolf zou ik echt niet meer overleven zonder. Op dit moment vind ik een airco echt geen luxe meer.....

En zoals Freddy zegt: in de winter makkelijk om even snel bij te warmen.
        De onze kan ik zelfs via de iphone bedienen.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Wilt u een airconditioning laten plaatsen? Er zijn veel merken beschikbaar, kiest u voor een van de topmerken of toch de beste prijs? Bekijk het hier!

Comment

Hoi,

General is een rebrand van de fujitsu toestellen, deze werken heel goed hoor .

http://maxiclim.be/ op de site vind je de contact gegevens.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Zelf ervaring met deze site? Ik kom op een invul formulier terecht waarna er mij na het invullen gemeld wordt dat ik diverse offertes zal ontvangen.
              Ben benieuwd.

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Zelf ervaring met deze site? Ik kom op een invul formulier terecht waarna er mij na het invullen gemeld wordt dat ik diverse offertes zal ontvangen.
                Ben benieuwd.

mir
                Op de website staat niets anders dan gezwam en prietpraat.
                Ze zeggen over een airco van LG :
                Het merk biedt airco’s aan voor verscheidene ruimtes en doelen, zowel particulier als bedrijf. Alle systemen van dit merk kunnen met elkaar worden verbonden, de opgewekte energie van zonnepanelen kan bijvoorbeeld voor de airco gebruikt worden.
                Zeker een plusunt want andere merken kan je niet voeden met energie van zonnepanelen

Comment

Working...
                X